با پرداخت بدهی 340 میلیون ریالی؛

5 زندانی جرائم غیر عمد دامغان با کمک خیرین آزاد شدند

امام‌جمعه دامغان با اشاره به اینکه طرح نسیم مهر برای حمایت از خانواده‌های زندانی اجرا شده است، گفت: با حمایت خیران پنج زندانی با پرداخت بدهی 340 میلیون ریالی در دامغان آزاد شدند.
کد خبر: ۴۳۲۹۵۷
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۹ 30 May 2017

به گزارش تابناک سمنان و به نقل از تیتر یک، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید محمدحسینیان امام‌جمعه دامغان در مراسم نسیم مهر با اشاره به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد گفت: 5 نفر از زندانیانی که به سبب ارتکاب جرائم غیر عمد در زندان دامغان به سر می‌بردند آزاد شدند.

حسینیان همچنین اظهار کرد: با حمایت خیران پنج زندانی با پرداخت بدهی 340 میلیون ریالی در دامغان آزاد شدند.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از خانواده‌های زندانی در فقر به سر می‌برند، افزود: کمک به نیازمندان یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که در ماه مبارک رمضان نزد خداوند پاداش بیشتری دارد.

امام‌جمعه دامغان با تأکید بر اینکه اجرای این مراسم خیر و برکت زیادی را به همراه دارد خاطرنشان کرد: این طرح برای حمایت از خانواده‌های زندانی برگزارشده است و زمینه آزادی افرادی که به دلیل مسائل مالی در زندان هستند فراهم می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینیان خطاب به خانواده زندانیان گفت:مشکلات شما را درک میکنیم اما نباید درفراز و نشیبها دچار ناامیدی شوید،باتکیه بر تقوای الهی و صبروتلاش از این شرایط عبور کنید.

محمدتقی گلی دادستان شهرستان دامغان نیز در این مراسم اظهار داشت: این مراسم باهدف کاهش آسیب‌های اجتماعی و کمک به خانواده زندانی‌های نیازمندی که مرتکب جرائم غیر عمد شدند برگزار می‌شود.

وی با تأکید بااینکه کاهش وقوع جرم یکی از رسالت‌های دادگستری است افزود: برگزاری آموزش‌های فرهنگی و اجتماعی ویژه خانواده‌های زندانی ازجمله برنامه‌هایی است که همواره به همت اداره دادگستری برگزار می‌شود.

گلی خاطرنشان کرد: حبس زدایی یکی از مهم‌ترین رویکردهای قوه قضاییه است که برای تحقق این امر از هیچ تلاشی فروگذاری نمی‌کند.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار