معرفی واحدهای تولیدی متخلف به مراجع قضایی

مددی افزود: طرح بازرسی از واحدهای صنفی توزیع‌کننده اقلام پرمصرف در تمامی شهرستان‌ها آغازشده و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.
کد خبر: ۴۳۳۷۰۳
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۶ 31 May 2017
مدیرکل استاندارد همدان گفت: بازرسان این اداره کل در ماه مبارک رمضان بر استاندارد بودن اقلام پرمصرف توزیعی در سطح بازار همدان نظارت دارند.

محمد مددی افزود: همه ساله با نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان تیم هایی به رصد کالاهای پرمصرف از جمله روغن خوراکی، زعفران، کشک، شیرهای پاستوریزه، پنیر، شکر و چای در مراکز عرضه کالا اقدام می کنند.

وی اضافه کرد: بازرسان داشتن نشان استاندارد بر روی کالا و ارزیابی و آزمون کالا مبنی بر منطبق بودن کالا با استانداردهای تدوین شده را انجام می دهند.

مدیرکل استاندارد همدان بیان کرد: همچنین بررسی ویژگی یکسری کالاها که بر روی سلامت مصرف کنندگان تاثیر بالایی دارد شامل سیر و پیازهای سرخ شده و زولبیا و بامیه در دستور کار است.

مددی افزود: طرح بازرسی ازواحدهای صنفی توزیع کننده اقلام پرمصرف درتمامی شهرستانها آغاز شده و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

وی بیان کرد: چنانچه تخلفی محرز شود متصدی واحد تولیدی متخلف به مرجع قضایی معرفی می شود و پرونده عرضه کننده کالا نیز در اختیار تعزیرات قرار می گیرد.

وی یادآوری کرد: ماه رمضان سال گذشته 45 مورد بازرسی از واحدهای صنفی صورت گرفت که ابتدا به واحدهای متخلف تذکر داده شد و به علت توجه آنها به تذکرهای استاندارد پرونده ای به محاکم قضایی ارسال نشد.



اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار