رئیس صنعت، معدن و تجارت سمنان خبر داد

ظرفیت تولید 2370 تن انواع لنت ترمز تنها در یک واحد تولیدی سمنان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از وجود ظرفیت تولید سالانه دو هزار و 370 تن انواع لنت ترمز تنها در یک واحد تولیدی این استان خبر داد.
کد خبر: ۴۴۰۸۵۳
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۳۳ 14 June 2017

به گزارش تابناک سمنان به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان، بهروز اسودی اظهار کرد: در راستای اهداف اقتصاد مقاومتی و در جهت رفع موانع تولید و رونق اقتصادی، استاندار و جمعی از اعضای کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان، از شرکت تولیدی ماشین لنت تهران در شهرستان سمنان بازدید کردند و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این واحد قرار گرفت.

وی افزود: شرکت ماشین لنت تهران با سرمایه‌گذاری حدود 30 میلیارد ریالی در شهرک صنعتی شرق سمنان واقع است که ظرفیت تولید سالانه دو هزار و 370 تن انواع لنت ترمز را دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با بیان اینکه شرکت ماشین لنت تهران از واحدهای بسیار فعال، معتبر و اشتغال‌زا در این استان است، تصریح کرد: تنوع محصولات از ویژگی‌های شاخص این واحد تولیدی بوده و پرداخت تسهیلات رونق تولید در سال گذشته موجب افزایش قبل توجه تولید و همچنین افزایش 60 نفری اشتغال در این مجموعه تولیدی شده است.

اسودی اظهار داشت: این شرکت توانسته است زمینه اشتغال حدود 82 نفر را در سمنان فراهم کند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با اشاره به برخی مشکلات این واحد تولیدی از قبیل مالیات و پرداخت تسهیلات برای خرید ماشین‌آلات تمام اتوماتیک به‌منظور راه‌اندازی طرح توسعه و خط تولید لنت ترمز دیسکی اظهار کرد: در این بازدید، استاندار و رئیس کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان به همراه اعضای کارگروه در نشستی به بررسی مسائل و مشکلات این واحد پرداختند و تصمیماتی اتخاذ شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار