کتاب عکس اردبیل منتشر می‌شود

سرپرست حوزه هنری استان اردبیل از انتشار کتاب عکس «استان اردبیل به روایت تصویر» به همت حوزه هنری خبر داد.
کد خبر: ۴۴۹۹۷
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۳ 08 June 2015

به گزارش مهر، امیر رجبی در جلسه کارشناسی این کتاب به دریافت جوایز متعدد از جشنواره های بین المللی و ملی توسط عکاسان استان تاکید کرد.

وی با تاکید به وجود هنرمندان شاخص در این عرصه و تبدیل شدن استان اردبیل بعنوان قطب عکاسی منطقه، اضافه کرد: با وجود برخورداری این استان از هنرمندان نامدار در بخش عکاسی، تاکنون کتاب عکسی به شکل حرفه ای و کارشناسی شده منتشر نشده است.

سرپرست حوزه هنری استان افزود: در تدوین، گردآوری و انتشار این کتاب، به ماندگاری، فاخر بودن و به نوعی مرجعیت  داشتن آن توجه ویژه ای می شود و مهمتر اینکه تمامی عکاسان استان در آن مشارکت خواهند داشت.

وی گفت: درچاپ این کتاب گستره استانی رعایت شده  واین مجموعه کاری کارشناسی شده و نمونه ای فاخر و ارزشمند به جامعه استان، قابل ارائه به گردشگران، مسافران و میهمانان خواهد بود.

در این جلسه مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری استان نیز گفت: تاکنون حدود ۹۵۰ عکس در سه بخش مناظر طبیعی (۴۲۴ عکس)، مردم شناسی (۳۷۰ عکس) و اماکن تاریخی (۱۵۶ عکس)، دریافت شده است.

رحمان مجرد افزود: این کتاب در سه بخش شامل مناظر طبیعی در بخش اول، مردم شناسی در بخش دوم و اماکن تاریخی در بخش سوم تدوین می شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار