همراهی فیلمسازان، بالاترین سرمایه در برگزاری جشنواره ملی فیلم رضوی

کد خبر: ۴۵۸۴۲۶
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۳ 12 July 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛«فهیمه سهیلی»مسوول دبیرخانه جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی یزد همراهی فیلمسازان را بالاترین سرمایه برای برگزاری این جشنواره دانست و گفت:امید است فعالان این عرصه همت خود را برای خلق آثاری ارزشمند بیش از پیش به کار گیرند.

نماینده بنیاد فرهنگی هنری امام رضا (ع)در جشنواره ملی فیلم کوتاه مستند و داستانی رضوی اظهار داشت: از آنجایی که جشنواره رضوی بر پایه مفاهیم دینی،اخلاقی و انسانی بنا شده است، ایجاد فرهنگ مبتنی بر این مفاهیم در جامعه را از طریق هنر؛ رسالت اصلی آن میدانم.
رئیس اداره سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد ادامه داد:اگر دست اندرکاران سازمان ها و نهادها و فعالان بخش خصوصی این جشنواره را که مزین بنام امام رضا (ع) است، متعلق به خود بدانند و در کنار سایر فعالیت های فرهنگی ، به نقش تاثیرگذار فیلم توجه بیشتری داشته باشد آثار ارزشمندی خلق می شود.
سهیلی افزود:این ایجاد انگیزه از یک سو  و حمایت از تولید فیلم های فاخر از نظر مادی و معنوی از سوی دیگر  انگیزه ای برای هنرمندان بوجود می آورد که  توان و توجه بیشتری را در این مسیر به کار گیرند.
مسوول دبیرخانه جشنواره ملی فیلم کوتاه مستند و داستانی رضوی گفت:وظیفه ما  بعنوان برگزارکنندگان جشنواره این است که بر اساس نیازهای علمی و فکری فیلمسازان، زمینه را برای این فعالیتها فراهم و تقویت کنیم.
سهیلی با تاکید برتوجه به مفاهیم انسانی و اخلاقی در آثار تولیدی برای ارسال به جشنواره رضوی بیان کرد: دین اسلام نیز بر پایه همین مبانی بنا شده است.
رئیس اداره سینمایی فرهنگ و ارشاد یزد خاطر نشان کرد: همراهی فیلمسازان بالاترین سرمایه ما برای برگزاری این جشنواره است و امید داریم هنرمندان فیلم ساز در این مسیر نیز  همت خود رابرای خلق آثاری ارزشمند بیش از پیش به کار گیرند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار