فرماندار ممسنی روز خبرنگار را تبریک گفت

مهندس پیکری فرماندار ممسنی در پیامی ۱۷ مرداد سالروز شهادت شهید محمود صارمی و روز خبرنگار را گرامی داشت.
کد خبر: ۴۷۵۱۵۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۹ 08 August 2017
تابناک فارس:مهندس پیکری در پیام خود به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار گفت:
نامگذاری ۱۷ مرداد ماه روز شهادت خبرنگار شهید " محمود صارمی " به عنوان روز خبرنگار فرصت ارزشمندی است برای پاسداشت و قدردانی از تلاش ها و مجاهدت های بی‌دریغ خبرنگاران بیدار و آزاد اندیشی که زبان گویا و چشم بیدار جامعه‌اند. اندیشه سازان آگاه و دردمندی که در جهت تعالی افکار عمومی، روشنگری و آگاهی بخشی به جامعه تلاش می کنند.
خبرنگاران به راستی وجدان بیدار جامعه و تصویرگر زمان خویش هستند، زیرا همواره در عمق جامعه زندگی می کنند و در سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه نقش به سزایی دارند و در بصیرت بخشی به جامعه و توسعه اجتماعی می توانند منشا خدمات بزرگی باشند.
خبرنگاران عزیز با آگاهی از حساسیت های رسالت خطیر و عظیم خبرنگاری ، صادقانه گام در مسیر روشنگری، معرفت افزایی و بیان حقایق نهاده و در راه تحقق این رسالت سترگ و پیامبرگونه خویش، از هیچ تلاش و کوششی فرو گذار نبوده و نیستند.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید والا مقام محمود صارمی و سایر شهدای عرصه اطلاع رسانی و رسانه و تبریک روز خبرنگار به همه فعالین حوزه رسانه و خبر، امیدوارم در سالی که به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به عنوان سال اقتصاد مقاومتی،تولیدو اشتغال نامگذاری شده است، شاهد هم فکری، وحدت و انسجام همه نیروهای دلسوز و توانمند به ویژه خبرنگاران متعهد به عنوان یکی از اقشار نخبه و تأثیرگذار جامعه در راستای توسعه و بالندگی بیش از پیش مهین عزیزمان ایران اسلامی باشیم.
رهام پیکری
فرماندار ممسنی
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار