ترکیدگی لوله گاز در پلدختر/ یک میلیارد خسارت به شرکت گاز وارد شد

رئیس شرکت گاز پلدختر گفت: بیل مکانیکی حین عملیات پل‌سازی توسط پیمانکار در روستای «سراب حمام» پلدختر در برخورد با لوله اصلی گاز این روستا موجب ترکیدگی آن و قطع گاز شد.
کد خبر: ۴۸۲۰۵۴
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۸ 22 August 2017
حمیدرضا کبودی رئیس شرکت گاز پلدختر اظهار داشت: بیل مکانیکی حین عملیات پل سازی توسط پیمانکار از سوی دهیاری در روستای سراب حمام از توابع شهرستان پلدختر در برخورد با لوله اصلی گاز این روستا موجب ترکیدگی آن و قطع گاز شد.

وی افزود: شرکت گاز پلدختر به محض اطلاع از وقوع این حادثه طی یک هماهنگی با عوامل دهیاری و پیمانکار پل سازی روستا خواستار دست از کار کشیدن و تعطیلی کار تا رسیدن عوامل این شرکت شد.

رئیس شرکت گاز پلدختر گفت: به دلیل حجم بزرگ لوله گاز امکان بروز فاجعه و انفجاری بزرگ در محل برخورد بیل مکانیکی با لوله متصور است.

کبودی افزود: بر این اساس نیروهای شرکت گاز پلدختر بلافاصله گاز این منطقه را قطع و در محل حاضرشدند که به دلیل تاریکی شب امکان هیچ اقدامی وجود ندارد.

وی تصریح کرد: حین عملیات پل سازی بیل مکانیکی با فرو رفتن در گل و لای به طور ناگهانی با لوله اصلی گاز روستای سراب حمام برخورد کرده و موجب صدمه زدن به آن شده است.

رئیس شرکت گاز پلدختر با بیان این که  هم اکنون گاز روستا به طور کامل قطع است، افزود: این حادثه به علت عدم احتیاط و دقت عمل پیمانکار پل سازی یک میلیارد ریال خسارت به شرکت گاز شهرستان پلدختر وارد کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار