مدیرعامل نمایشگاه بین المللی مشهد خبر داد:

افتتاح همزمان هجدهمین نمایشگاه صنایع غذایی و دومین نمایشگاه بورس و بانک در مشهد

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی مشهد از افتتاح همزمان هجدهمین نمایشگاه بین المللی مواد غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته و دومین نمایشگاه بورس، بانک، بیمه و فرصت های سرمایه گذاری در مشهد خبر داد.
کد خبر: ۴۸۳۰۰۳
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۹ 23 August 2017
به گزارش تابناک رضوی، احسان ارکانی با اشاره به برپایی هجدهمین نمایشگاه بین المللی مواد غذایی در مشهد اظهار کرد: در این نمایشگاه، بیش از 230 شرکت در فضایی به مساحت هفت هزار متر مربع از 11 استان تهران، اصفهان، آذربایجان شرقی، هرمزگان، فارس، گلستان، البرز، کرمان، خراسان شمالی، جنوبی و رضوی حضور دارند.

وی ادامه داد: همچنین نمایندگانی از کشورهای روسیه، آلمان، اوکراین، لهستان و چین در این نمایشگاه شرکت و هیات های تجاری از کشورهای افغانستان، عراق و اسپانیا از هجدهمین نمایشگاه صنایع غذایی بازدید می کنند.

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی مشهد با اشاره به زمینه های فعالیت این نمایشگاه گفت: صنایع غذایی، شیرینی، شکلات، مواد لبنی، چای، برنج، روغن، چاپ و بسته بندی و صنایع گرمایشی و برودتی از جمله زمینه های فعالیت هجدهمین نمایشگاه بین المللی مواد غذایی در مشهد است.

ارکانی درباره سمینارهای آموزشی که در حاشیه این نمایشگاه برگزار می شود، اظهار کرد: در حاشیه نمایشگاه مواد غذایی، سمینارهای آموزشی با موضوعات ایمنی غذایی، استانداردهای غذایی و فناوری مواد غذایی، لبنیات و فناوری تولید پنیر، کاربردهای فناوری نانو در صنایع غذایی، بازارشناسی و تحقیقات بازار با رویکرد صنعت غذا، نقش مراکز پژوهشی در تقویت واحدهای R@Dو برندینگ و هویت تجاری برپا خواهد شد. 

وی همچنین به برپایی دومین نمایشگاه بورس، بانک، بیمه و فرصت های سرمایه گذاری اشاره کرد و افزود: دراین نمایشگاه، 51 شرکت در قالب 44 غرفه و در فضایی به مساحت هزار و 500 متر مربع به ارائه خدمات و دستاورهای خود می پردازند.

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی مشهد افزود: در حاشیه این نمایشگاه نیز کارگاه آموزشی روش های تامین سرمایه پولی از بورس و نخستین همایش سرمایه گذاری نظام مالی و سرمایه برگزار می شود.

گفتنی است هجدهمین نمایشگاه بین المللی مواد غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته و دومین نمایشگاه بورس، بانک، بیمه و فرصت های سرمایه گذاری از 2 الی 5 شهریور ماه و از ساعت 16 تا 22 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی مشهد دایر است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار