آغاز محدودیت ترافیکی 6 روزه در جاده‌های مازندران

محدودیت‌های ترافیکی شش روزه از دیروز سه‌شنبه 16 آبان در جاده‌های مازندران آغاز شد و تا روز یکشنبه هفته آینده 21 آبان برقرار خواهد بود.
کد خبر: ۵۲۱۴۰۴
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۸ 08 November 2017
به گزارش تابناک : سرهنگ علیرضا قدمی، رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران دراین باره گفت: در این راستا، تردد موتورسیکلت بجز موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز ترافیک از ساعت 12 ظهر دیروز (سه‌شنبه) 16 آبان ماه تا ساعت 6 صبح روز یکشنبه 21 آبان ماه از محور‌های کرج به چالوس، هراز و فیروزکوه ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران خاطرنشان کرد: آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا ساعت 24 روز جمعه 19 آبان از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع است و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت 17 تا ساعت 24 همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج به صورت یکطرفه خواهد بود. سرهنگ قدمی با بیان این که آمد و شد همه نوع تریلر در محور هراز ممنوع است، افزود: تردد کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا ساعت 14 امروز چهارشنبه 17 آبان ماه از ساعت 8 صبح تا ساعت 24 روز‌های پنجشنبه و جمعه 18 و 19 آبان از محور هراز ممنوع است. وی گفت: آمد و شد همه وسایل نقلیه از ساعت 13 تا ساعت 24 روز جمعه از رودهن به سمت آمل ممنوع است و از ساعت 15 تا ساعت 24 همان روز با اعلام ماموران پلیس راه در محل از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) به صورت یکطرفه خواهد بود.






منبع : باشگاه خبرنگاران 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار