ده اثربرگزیده جشنواره ملی مسیر سبز در ایلام

مدیرکل بهزیستی ایلام گفت: با پایان داوری آثار ارسالی به دومین جشنواره ملی عکس و رسانه با عنوان مسیر سبز ویژه اربعین حسینی 10 برگزیده انتخاب شدند.
کد خبر: ۵۳۲۵۲۹
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰ 02 December 2017
 به گزارش تابناک ایلام؛فرهاد قیصربیگی افزود: این آثار در 2 بخش عکس و رسانه از سراسر کشور انتخاب و فردا 12 آذرماه در آیین اختتامیه مورد تجلیل قرار می گیرند.
 
وی ادامه داد: فراخوان این جشنواره اوایل آبان ماه امسال اعلام و بیش از 650 اثر از سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.
 
مدیرکل بهزیستی ایلام با بیان اینکه این جشنواره پارسال تنها در بخش عکس و بصورت منطقه ای برگزار شد، افزود: جشنواره امسال با اضافه شدن 2 بخش رسانه و ویژه و گستردگی در سطح ملی توسعه یافته است.
 
قیصربیگی با ذکر اینکه این جشنواره در سه بخش عکس، رسانه های مکتوب و بخش ویژه برگزار می شود، ادامه داد: بخش عکس جشنواره شامل ثبت تصاویر از حضور جامعه هدف بهزیستی در راهپیمایی اربعین حسینی و روند خدمات رسانی این اداره کل به عموم زائران در مرز مهران تعلق دارد.
 
وی تاکید کرد: بخش رسانه ها نیز ویژه خبرگزاری ها، پایگاه های خبری اینترنتی کشور و مطبوعات محلی (ویژه استان ایلام) با محوریت حضور جامعه هدف بهزیستی و روند خدمات رسانی این اداره کل به زائران اربعین تعلق دارد.
 
مدیرکل بهزیستی ایلام با بیان اینکه بخش ویژه و رسانه‌ جشنواره در رشته های گزارش خبری، یادداشت و مصاحبه است، اضافه کرد: آیین اختتامیه جشنواره و تجلیل از برگزیدگان با حضور مسوولان کشور و استان 12 آذرماه همزمان با روز جهانی معلولان به میزبانی استان ایلام برگزار می شود.
 
 
ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار