برگزاری بیش از 8 محفل قرآن کریم با حضور قاریان برتر کشورهای ایران و مصر در استان قزوین

مدیر کل اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه از ۸ رمضان قاری «عادل الباز» قاری مصری در استان قزوین تلاوت خواهد کرد، برنامه حضور این قاری برجسته را اعلام کرد.
کد خبر: ۵۴۷۱۲
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۹ 29 June 2015
حجت الاسلام مصطفی نوروزی مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین اظهار کرد: عادل الباز، قاری برجسته مصری از 8 رمضان به مدت سه روز در بیش از 10 محفل انس با قرآن در سطح استان قزوین تلاوت خواهد کرد.
 
وی با بیان اینکه این قاری مصری روز پنج‌شنبه، 4 تیر مصادف با 8 رمضان در سه محفل انس شرکت خواهد کرد، افزود: اولین محفل انس با قرآن این قاری در مسجد حضرت ابوالفضل شهرالوند و پس از نماز مغرب و عشاء خواهد بود.
 
نوروزی با بیان اینکه عادل الباز ساعت 19 همان‌روز در بقعه سید علی شارینی تاکستان تلاوت خواهد کرد، ادامه داد: حضور و تلاوت در محفل انس با قرآن در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) شهر محمودآباد نمونه در ساعت 22 روز پنج‌شنبه آخرین برنامه عادل الباز در این روز خواهد بود.
 
وی ادامه داد: این قاری مصری ساعت 9:30 دقیقه جمعه 5 تیر در محفل انس زندان مرکزی قزوین حضور خواهد یافت و پس از آن در ساعت 12 با حضور در مصلی نماز جمعه شهر شال، در جمع نمازگزاران این شهر تلاوت خواهد کرد.
 
مدیر کل اوقاف و امور خیریه بیان کرد: همچنین حضور در محفل انس با قرآن شهر سگز آباد آخرین برنامه عادل الباز در روز جمعه خواهد بود که ساعت 22 این روز در مسجد رسول اکرم(ص) انجام می شود.
 
وی با اشاره به برنامه‌های این قاری برجسته مصری در روز شنبه 10 رمضان افزود: حضور در محفل انس با قران پاسداران سپاه صاحب‌الامر(عج) در ساعت 9 صبح این روز و همچنین مسجد امام خمینی (ره) در ساعت 13:30 دقیقه از برنامه های این قاری در روز شنبه خواهد بود.
 
نوروزی اظهار کرد: این قاری مصری در ساعت 18 روز شنبه نیز با حضور در آستان مبارک امامزاده حسین(ع) در محفل انس با قرآن این آستان حضور خواهد یافت.
وی در پایان یادآور شد: حضور در مسجد 14 معصوم قزوین که ساعت 22 روز شنبه انجام خواهد شد آخرین برنامه عادل الباز در قزوین خواهد بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار