جامعه ایثارگران استان به خوبی دین خود را به نظام و انقلاب ادا کرده اند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام گفت: نزدیگ به ۴۰ سال از انقلاب شکوهمند اسلامی می گذرد ولی این ملت مقتدر و پابرجا توانسته مدارج پیشرفت و ترقی را پیموده و علیرغم توطئه های دشمنان اهداف والای انقلاب خود را به سایر ملت های مظلوم جهان نیز صادر کند.
کد خبر: ۵۵۲۰۴۰
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۵ 14 January 2018

 به گزارش تابناک ایلام؛سلمیان رستمیان در جلسه اعضای کمیته ایثارگران ستاد دهه فجر اظهار کرد: دنیای استکبار همواره در تلاش و تکاپوست تا روحیه شهادت طلبی و ایثارگری را در ملت ایران از بین ببرد ولی این ملت متحد و یکپارچه نشان داده اند با وجود تحمل سخت ترین گرفتاری های اقتصادی و مشکلات معیشتی حاضر نیستند دست از انقلاب و نظام خود کشیده و در مقابل دشمن سر تسلیم فرود آورند.

وی تاکید کرد: نزدیگ به ۴۰ سال از انقلاب شکوهمند اسلامی می گذرد ولی این ملت مقتدر و پابرجا توانسته مدارج پیشرفت و ترقی را پیموده و علیرغم توطئه های دشمنان اهداف والای انقلاب خود را به سایر ملت های مظلوم جهان نیز صادر کند.

مدیرکل بنیاد شهیبد و امور ایثارگران ایلام نقش خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در در این میان خطیر و حائز اهمیت توصیف کرد و گفت: این عزیزان با تقدیم بزرگترین سرمایه های خود که همانا فرزندان برومند آنهاست، دین خود را به این نظام ادا کرده و امروز بر همگان واجب است ضمن حفظ احترام و تجلیل از آنها در جهت رفع نیازهای آنان حرکت کنند.

رستمیان ایام دهه فجر را فرصتی گرانبها برای تجلیل از این عزیزان ذکر کرد و افزود: کمیته ایثارگران دهه فجر امسال حضور پررنگی در برنامه های این ایام خواهد داشت و قرار است ۲۶ عنوان برنامه با محوریت جامعه ایثارگری استان اجرا شود.

وی نمایشگاه عکس روزشمار انقلاب، تجلیل از خانواده های شاهد و ایثارگر، یادواره شهدای زن و برگزاری یادواره های شهدا،را از مهم ترین این برنامه ها عنوان کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار