از نمایندگان جامعه کار وتولید حمایت کنید

مدیر اموراجتماعی اداره کل تعاون،کار ورفاه اجتماعی استان فارس گفت:: باتوجه به اینکه بالای ۴۰ درصد جمعیت استان را کارگران تشکیل می دهند کارگران در همه عرصه ها نقش بسزای داشته و دارند ما باید به عنوان نمایندگان جامعه کار وتولید نقش و رسالت این جامعه را به نمایش بگذاریم.
کد خبر: ۵۵۵۳۲۲
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۸ 21 January 2018

تابناک فارس به نقل از مهر: قدر خادم الحسینی در جلسه هماهنگی گرامیداشت دهه فجرانقلاب اسلامی در استان فارس ضمن گرامیداشت فرارسیدن ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی و ادای احترام نسبت به شهدای بزرگوار انقلاب، گفت: دهه فجر، سرآغاز طلوع اسلام و نقطه ای تعیین کننده برای کشور عزیز ایران بود، آن چنان که کشور و ملت شریف ایران به برکت انقلاب اسلامی به خود باوری، عزتمندی و استقلال دست یافت.

وی همچنین با تاکید بر لزوم اهمیت برگزاری مراسم های گرامیداشت دهه پرفروغ فجر و زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا، خواستار برگزاری با شکوه تر برنامه های این ایام الله در استان فارس شد.

خادم الحسینی این مراسم اظهار داشت: دهه فجر فرصتی دوباره برای تجدید پیمان با آرمان های امام راحل (ره)، مقام معظم رهبری و شهداست.

مدیر امور اجتماعی اداره کل تعاون،کار ورفاه اجتماعی استان فارس گفت: امیدوارم امسال باتوجه به اینکه در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب قرار می گیریم بتوانیم پر رنگ تر از سال های قبل حاضر شویم و این جشن بزرگ را باشکوه تر و با برنامه های جدید برگزار نمایم.

خادم الحسینی افزود: دشمنان اسلام به صراحت اعلام کردند که می‌خواهند کام مردم ایران رادر آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تلخ کنند اما با درایت و بصیرت مردم انقلابی به هدف خود نرسیدند.

وی افزود: باتوجه به اینکه بالای ۴۰ درصد جمعیت استان را کارگران تشکیل می دهند کارگران در همه عرصه ها نقش بسزای داشته و دارند ما باید به عنوان نمایندگان جامعه کار وتولید نقش و رسالت این جامعه را به نمایش بگذاریم.

مدیر اموراجتماعی اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان فارس با تاکید بر اینکه باید روحیه نشاط و حس امید وپیوند نسل گذشته را به نسل جدید انتشار داد، افزود: مردم باید از خدمات نظام و دستارودهای انقلاب مطلع شوند و با آگاهی از عملکرد دولت و نظام، به استقبال جشن‌های پیروزی و ایام الله بروند.

در ادامه این جلسه اعضاء در خصوص نحوه اجرا برنامه ها به بحث و تبادل نظر پرداختند و در پایان مقرر شد این کمیته با اهتمام ویژه نسبت به هر چه بهتر برگزار کردن مراسم ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی تلاش کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار