رئیس اداره نظارت دانشگاه علوم پزشکی قزوین:

شیوه جدید نظارت استانی بر تعرفه‌های خدمات سلامت در قزوین آغاز شد

رئیس اداره نظارت و اعتباربخشی امور درمان دانشگاه علوم پزشکی قزوین از نظارت بر تعرفه‌ها به منظور پیگیری فعال، نظارت و برخورد قانونی با تخلفات حوزه تعرفه خبر داد.
کد خبر: ۵۵۶۵۲۱
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۶ 24 January 2018

 محمدرضا مدبر در گفت وگو با خبرنگار تابناک در قزوین از برگزاری نخستین نشست ستاد استانی نظارت بر تعرفه‌ها به منظور پیگیری فعال، نظارت و برخورد قانونی با تخلفات حوزه تعرفه خبر داد و اظهار داشت: این ستاد تا قبل از این به ریاست سازمان نظام پزشکی تشکیل می‌شد و پرونده‌ها در صورت نیاز به اداره تعزیرات ارجاع می‌شد.

وی ادامه داد: اما با رویکرد جدید وزارت بهداشت، ساختار این کمیته تغییر کرده و انتظار می‌رود در سایه همدلی و با جدیت و اهتمام همیشگی دلسوزان نظام سلامت، تصویری شایسته از پاسخگویی و نظارت اثربخش ارائه شود.

رئیس اداره نظارت و اعتباربخشی امور درمان دانشگاه علوم پزشکی قزوین اضافه کرد: نشست مذکور به منظور حفظ دستاوردهای طرح تحول سلامت در حوزه تعرفه خدمات درمانی تشکیل و مقرر شد با تعیین تیم نظارت و کارشناسی و با مشارکت سازمان‌های بیمه‌گر و نظام پزشکی، بررسی و رسیدگی به شکایات و همچنین انجام بازدیدهای میدانی مشترک برای پیشگیری از بروز تخلفات تعرفه‌ای هم انجام شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار