مديركل مديريت بحران استان قم خواستار شد

تعويق مسافرت‌هاي غيرضروري به دليل بارش برف

مديركل مديريت بحران استان قم گفت: همشهريان مسافرت غيرضروري خود را به تعويق بيندازند و حتي المقدور به سمت اتوبان قم ـ تهران حرکت نكنند.
کد خبر: ۵۵۸۲۳۷
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۴ 28 January 2018

به گزارش تابناک قم، محسن اروجی با اشاره به بارش برف در استان قم اظهار کرد: اتوبان قم-تهران و جاده قدیم قم ـ تهران با توجه به بارش سنگین برف در این محورها هنوز مسدود است.

وی خاطرنشان کرد: اتوبان قم-گرمسار نیز این مشکل را در محدوده استان تهران دارد. البته دیگر محورها و مراکز بخش‌های استان باز است و تردد در این محورها جریان دارد.

مدیرکل مدیریت بحران استان قم با بیان اینکه اطلاع‌رسانی‌ها از روزهای گذشته و طی 24 ساعت گذشته از طریق رسانه‌ها انجام شده است گفت: کارگروه حمل و نقل و اداره‌کل هواشناسی جلسات مختلف در استان برگزار کردند و تمام دستگاه‌ها توجیه شدند.

وی عنوان کرد: دستگاه‌هایی مانند نیروی انتظامی، راهور، شهرداری‌ها، اداره‌کل حمل و نقل پایانه، جمعیت هلال احمر،‌ اورژانس، راه و شهرسازی، هواشناسی، سازمان آتش‌نشانی و بخشداری‌ها از روز گذشته در حال آماده‌باش کامل هستند و امدادرسانی را در مکان‌های مورد نیاز انجام می‌دهند.

اروجی یادآور شد:‌ بخشی از نیروهای هلال احمر، اورژانس و راهداری از شب گذشته برای کمک در محدوده استان تهران اعزام شدند که اکنون مشغول برف روبی و امدادرسانی هستند.

وی عنوان کرد: برخی از همشهریان در محورها با توجه به ساکن بودن ماشین و برودت هوا گرفتار شده بودند و بنزین آنها در حال پایان بود که اقدامات لازم برای خدمت‌رسانی به آنها انجام شد.

مدیرکل مدیریت بحران استان قم به همشهریان توصیه کرد مسافرت غیرضروری خود را به تعویق بیندازند و حتی المقدور به عوارضی قم ـ تهران عزیمت نکنند. اطلاع‌رسانی از طریق رسانه ملی، شبکه استانی و استانداری صورت می‌گیرد و در صورت باز شدن راه، می‌توانند تردد و مسافرت را انجام دهند.

وی یادآور شد: همشهریان برای تردد در دیگر بخش‌های استان زنجیر چرخ، وسائل گرمایشی و آذوقه همراه داشته باشند.

اروجی با اشاره به توصیه‌ای به فعالان بخش کشاورزی گفت: گلخانه‌داران، مرغدارن و دامداران و باغداران تمهیدات لازم متناسب با برودت هوا را داشته باشند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار