برف روبی سطح شهر قم توسط1500 نیروی شهرداری

مدیرکل نظارت و هماهنگی امور خدمات شهری شهرداری قم گفت: یک هزار و 500 نیروی شهرداری این استان با به کارگیری 250 دستگاه انواع ماشین آلات مکانیزه برف روب و نمک پاش سطح شهر قم را برف روبی کردند.
کد خبر: ۵۵۸۶۴۹
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۵:۰۶ 29 January 2018

به گزارش تابناک قم، سید محسن میرهادی افزود: با توجه به بارش باران و برف که از جمعه شب در این استان آغاز شد، شهرداری تمهیدات لازم را در مناطق هشت گانه قم اندیشیده است و تاکنون مشکلی در سطح شهر به وجود نیامده است.

وی اضافه کرد: نیروهایی از حوزه های خدمات شهری، فضای سبز و آتش نشانی دو 2 شیفت کاری در آمادگی کامل بودند و 350 باکس شن و نمک نیز در سطح شهر به ویژه سطوح شیب دار برای جلوگیری از یخ زدگی معابر و سرخوردن خودروها تعبیه شده بود.

وی ادامه داد: نیروهای شهرداری از ساعات اولیه بارش اقدام به نمک پاشی تمام زیرگذرها و روگذرها نموده اند و 250 دستگاه برف روب و نمک پاش نیز در این زمینه فعال است که تا حد ممکن به دلیل مشکلات زیست محیطی کمتر از نمک استفاده شود.

میرهادی گفت: با مدیریت خوب نیروهای شهرداری تاکنون هیچ مسیری در سطح استان مسدود نشده است و تمام مشکلاتی که شهروندان به سامانه 137 اعلام نموده اند، در اسرع وقت رسیدگی شده است.

وی افزود: برف روبی درختان سطح شهر به ویژه درختانی که امسال کاشته شده بودند، به صورت جدی و در سطح گسترده انجام شد.

بنابر پیش بینی اداره کل هواشناسی قم، بارش برف به صورت پراکنده تا اواخر وقت امروز ادامه دارد و دمای هوا تا پایان هفته بسیار سرد خواهد بود و در مواقعی به 13 درجه سانتیگراد زیر صفر نیز خواهد رسید.

منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار