معاون دانشگاه علوم پزشکی جیرفت خبر داد

مرکز سلامت رمشک در قلعه‌گنج شبانه‌روزی می‌شود

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: مرکز جامع سلامت رمشک با هداف توسعه ارائه خدمات بهداشت و درمان مردم منطقه شبانه‌روزی می‌شود.
کد خبر: ۵۶۱۶۵۳
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۶ 04 February 2018

 سید‌فریدون افضلی ظهر امروز در آئین افتتاح ساختمان جدید مرکز خدمات جامع سلامت رمشک اظهار داشت: با پیگیری‌های انجام شده ساختمان جدید این مرکز احداث و تحویل دانشگاه شد که با اعتبار 100 میلیون تومان در راستای ارائه خدمات بهداشت و درمان به مردم دهستان رمشک تجهیز شده است.

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با بیان اینکه مرکز جامع خدمات سلامت رمشک با 25 نفر کادر بهداشت و درمان جمعیت 11 هزار نفری منطقه را پوشش می‌دهد، افزود: با اجرای طرح تحول سلامت خدمات خوبی در حوزه بهداشت و درمان ارائه می‌شود که در این راستا افزایش پزشکان و ماما و راه‌اندازی آزمایشگاه مرکز جامع سلامت رمشک در آینده نزدیک محقق می‌شود.

افضلی با بیان اینکه مرکز جامع سلامت رمشک با هداف توسعه ارائه خدمات بهداشت و درمان مردم منطقه شبانه روزی می‌شود، تصریح کرد: کلنگ احداث مرکز درمان بستر دهستان رمشک در راستای خدمت به مردم زده شد که اقدام مهمی در حوزه ارائه خدمات درمانی در شهرستان قلعه‌گنج است.

وی خاطرنشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در زمینه تجهیز این مرکز از هیچ اقدامی دریغ نمی‌کند و توجه به مناطق دور افتاده همواره مد نظر است.

به گزارش فارس امروز با حضور مسؤولان محلی شهرستان قلعه‌گنج عملیات احداث پایگاه جاده‌ای 115 صولان قلعه‌گنج آغاز شد، سید فریدون افضلی در این آیین اظهار داشت: این پایگاه با اعتبار 100 میلیون تومان با زیربنای 140 متر مربع از محل درآمدهای دانشگاه احداث می‌شود.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار