اعزام کاروان سلامت هلال احمر مهريز به روستاي محروم احمدآباد چهل‌گزي

نخستین کاروان سلامت جمعیت هلال احمر شهرستان مهریز به روستای احمدآباد چهل گزی از توابع بخش مرکزی این شهرستان عزيمت كرد.
کد خبر: ۵۶۷۶۰۴
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰ 18 February 2018

«سیدمهدی حسینی» ريیس کانون بسیج جامعه پزشکی مهریز گفت: به منظور ارائه خدمات بهداشتی، درمانی و آموزشی رایگان با همکاری پزشکان، کارشناسان و سایر اعضای این سازمان مردم نهاد، کاروان سلامت در شهرستان مهریز با مشارکت جمعیت هلال احمر شهرستان راه‌اندازی و به روستای احمدآباد چهل گزی عزيمت كرد.

وي افزود: ویزیت رایگان پزشکان عمومی، ارائه داروی رایگان، کنترل قند خون، فشار خون و آموزش‌های امداد و نجات و کمک‌های اولیه در مدارس مناطق محروم از جمله خدمات این کاروان است . 

«محسن زارعیان» رييس هلال احمر مهریز اظهار كرد: این کاروان متشکل از حدود 20 نفر پزشک و پرستار، ماما و تکنسین دارویی است و آموزش به اهالی روستا یکی از فعالیت‌های مهم این کاروان است که با موضوع دیابت، تغذیه و روانشناسی انجام می‌شود . 

وي افزود: هدف از اجرای طرح کاروان سلامت در مناطق محروم ایجاد زمینه رشد و توسعه سلامت در ابعاد مختلف، کمک به بهبود سطح سلامت محرومان و تاثیرگذاری بر رفتار جامعه با حفظ کرامت انسانی است . 

گفتني است، با حضور کاروان سلامت در روستای احمدآباد چهل گزی 50 نفر بیمار رایگان ویزیت و دارو دریافت کردند و ضمن آموزش دانش‌آموزان مدرسه کردآباد، بسته‌هاي آموزشی در ميان دانش‌آموزان توزيع شد . 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار