عضو شورای شهر اهواز:

طرح برخی از مسائل حاشیه ای در درون و برون از شورا مدیریت شهری را با چالش های جدی مواجه می کند

حسین حیدری گفت : طرح برخی از مسائل حاشیه ای در درون و برون از شورا میتواند توسعه و مدیریت شهری اهواز را با چالش ها و موانع جدی روبرو کند که به صلاح شهروندان اهوازی نخواهد بود .
کد خبر: ۵۷۸۷۵۳
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۰ 13 March 2018

حسین حیدری عضو شورای شهر اهواز در خصوص جلسه اخیر اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار اهواز با استاندار خوزستان اظهار کرد : در این جلسه پیرامون مباحث و مسائل مختلف کلانشهر اهواز بحث و تبادل نظر شد .

به گزارش "تابناک" عضو شورای شهر اهواز گفت : در این جلسه استاندار خوزستان به عنوان نماینده عالی دولت و مدیریت ارشد استان در جریان آخرین فعالیت ها و عملکرد مدیریت شهری اهواز در حوزه های مختلف قرار گرفت .

عضو‌شهر اهواز استعفای شهردار اهواز را منتفی دانست و بیان داشت : شهردار اهواز انسان کارآزموده و توانمندی است که با روحیه بالا ، عزم خود را جزم کرده است که با حمایت شورای اسلامی شهر و نماینده محترم ولی فقیه و استاندار محترم خوزستان و تعامل دیگر مدیران استان خوزستان و شهرستان کلانشهر اهواز را به شاخص های لازم توسعه و‌پیشرفت برساند .

حیدری با انتقاد از برخی از جوسازی ها و حاشیه سازی های اخیر در این زمینه گفت : به برخی از دوستان توصیه میکنم با دوری جستن از مسائل حاشیه ای در امر توسعه شهر اهواز ، شهردار و اعضای شورای شهر را یاری کنند. طرح برخی از مسائل حاشیه ای در درون و برون از شورا میتواند توسعه و مدیریت شهری اهواز را با چالش ها و موانع جدی روبرو کند که به صلاح شهروندان اهوازی نخواهد بود .

عضو شورای شهر اهواز افزود: شهردار اهواز از مدیران باتجربه و کارآزموده هستند و قطعا این حاشیه سازی ها و جنجال آفرینی ها نمی تواند مانعی در جهت اراده ایشان جهت خدمت رسانی به شهروندان اهوازی باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار