فرمانده ناحیه سپاه هندیجان:

نمایشگاه عکس روز مقاومت و پایداری هندیجان برگزار شد

فرمانده ناحیه سپاه هندیجان از برگزاری نمایشگاه عکس به مناسبت سالروز گرامیداشت روز مقاومت و پایداری هندیجان در مسجد جامع این شهر خبر داد.
کد خبر: ۵۸۷۳۱۸
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۳ 08 April 2018

 

نمایشگاه عکس روز مقاومت و پایداری هندیجان برگزار شد

سرهنگ دوم پاسدار مرتضی عجم دشتی نژاد اظهار کرد: بر اثر بمباران هوایی رژیم بعثی بیش از ۲۰ نفر از مردم شهرستان هندیجان در سال ۱۳۶۷ به شهادت رسیدند، به همین مناسبت نمایشگاه عکس بیش از ۱۵۰ اثر در مسجد جامع هندیجان برپا شد.

وی افزود: یاد و نام شهدای واقعه ۱۸ فروردین ماه ۱۳۶۷ که جمعی از شهروندان هندیجان بر اثر بمباران هوایی به شهادت رسیدند را گرامی می داریم؛ مردم هندیجان بعد از این واقعه با یک حرکت حماسی در پای صندوق های رای رفتند و نماینده خود را در مجلس شورای اسلامی انتخاب کردند.

فرمانده ناحیه سپاه هندیجان تصریح کرد: هندیجان یکی از محورهای اصلی پشتیبانی از جنگ بود که ۱۳۶ شهید را تقدیم انقلاب در دفاع از اسلام نثار کرده است.

عجم دشتی عنوان کرد: رژیم منحوس بعثی برای جبران شکست های خود در جبهه اقدام به بمباران مناطق مسکونی می کرد که در سال ۱۳۶۷ نیز هندیجان را بمباران کرد.

وی با اشاره به لزوم ادامه راه شهدا با پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: قطعا با پیروی از شهدا، دفاع از آرمان های امام راحل و گوش دادن به فرمایشات حکیمانه مقام معظم رهبری هیچگاه دشمنان اسلام نمی توانند به کشور اسلامی ایران تهدید یا تجاوز کنند.

فرمانده ناحیه سپاه هندیجان در پایان بیان کرد: ملت ایران بارها در مقابل این دشمنان با تمام توان به یاری خداوند ایستاده و همواره پیروز هستند.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار