مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان:

کاهش آب‌های سطحی خوزستان از جمله پیامدهای خشکسالی است

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان کاهش حجم آب‌های سطحی خوزستان را از عوامل خشکسالی دانست و گفت: اولویت اول ما تأمین آب 57 شهر استان است و امیدواریم با همکاری مردم بتوانیم در تابستان مشکلات را به حداقل برسانیم.
کد خبر: ۶۰۸۵۹۲
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۰ 20 May 2018

آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری صبح امروز در دیدار با مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با بیان اینکه حساسیت و سختی تأمین آب باید برای مردم شفاف شود، اظهار کرد: امروزه وضعیت کشور به‌گونه‌ای است که صرفه‌جویی در مصرف آب باید مدنظر همه قرار گیرد.

به گزارش"تابناک" وی افزود: همه مردم باید از مسئله کم آبی آگاه شوند و این موضوع فقط با فرهنگ سازی صحیح و اصولی قابل انتقال است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با قدردانی از اقدامات انجام شده عنوان کرد: حل برخی از مشکلات این حوزه و رفع دغدغه‌ها موجب می‌شود که شهروندان تلاش‌های انجام شده را ببینند.

مدیرعامل آب و فاضلاب خوزستان نیز در این نشست اظهار کرد: افزایش رضایت‌مندی مردم خوزستان از جمله اهداف راهبردی ما در این شرکت است و امیدواریم که با تلاش‌های 24 ساعته بتوانیم در تأمین و توزیع آب مورد نظر مردم گام برداریم.

صادق حقیقی پور افزود: یکی از اهداف اصلی ما در سال پیش رو فرهنگ سازی در حوزه مصرف آب است چرا که استان خوزستان درگیر مسائل مربوط به خشکسالی است و با صرفه جویی در مصرف می‌توانیم آسیب‌های وارد آمده از خشکسالی را کاهش دهیم.

وی کاهش حجم آب‌های سطحی خوزستان را از عوامل خشکسالی دانست و گفت: اولویت اول ما تأمین آب 57 شهر استان است و امیدواریم با همکاری مردم بتوانیم در تابستان مشکلات را به حداقل برسانیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار