یادواره 110 شهید دانش‌آموز در اقلید

یادواره 110 شهید دانش‌آموز شهرستان اقلید همراه با گرامیداشت یاد شهید دانش‌آموز بهنام محمدی، در جوار گلزار شهدای امامزاده عبدالرحمان اقلید برگزار شد.
کد خبر: ۶۷۴۶۴۸
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۸ 31 October 2018

تابناک فارس به نقل از فارس:یادواره 110 شهید دانش‌آموز این شهرستان و گرامیداشت یاد شهید دانش‌آموز بهنام محمدی شامگاه سه‌شنبه با حضور امام‌جمعه، مدیر، مسؤولان سازمان دانش‌آموزی و مدارس شاهد و کارشناس قرآن آموزش‌وپرورش، مسؤول بسیج دانش‌آموزی، دانش آموزان، اولیا و کارکنان مدرسه بنت‌الهدی و به همت این دبیرستان در جوار گلزار شهدای امامزاده عبدالرحمان اقلید برگزار شد.

امام‌جمعه اقلید در این آیین یاد شهدا به‌ویژه شهدای دانش‌آموز این شهرستان را گرامی داشت و اظهار کرد: دفاع مقدس دانشگاه و کلاس درسی برای نسل جوان است.

حجت‌الاسلام محمدصادق طالبی با بیان اینکه ارزش‌ها و راه اصلی را نباید فراموش یا گم کرد، عنوان داشت: باید هوشیار باشیم که دزدان دین ما را دچار شبهه نکنند.

وی ایجاد بستر و اسباب لازم برای هدایت دانش آموزان را ازجمله وظایف مسؤولان، اولیا و معلمان عنوان کرد و گفت: به دانش، حجاب، ادب، تعلیم، تربیت و... دانش آموزان خود افتخار می‌کنیم.

امام‌جمعه اقلید به صبر و بردباری خانواده شهدا اشاره و بر لزوم قدرشناسی نسبت به آن‌ها تأکید کرد.

مدیر دبیرستان بنت‌الهدی اقلید در حاشیه این یادواره در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، از اهمیت و لزوم آشنایی دانش آموزان با فرهنگ جهاد و شهادت سخن گفت و بر لزوم تلاش معلمان و اولیا برای ایجاد بستر لازم برای تحقق این امر تأکید کرد.

معصومه مصطفوی اظهار داشت: دبیرستان بنت‌الهدی هرسال به‌عناوین‌مختلف اقدام به برگزاری یادواره شهدا می‌کند که یادواره شهدای گمنام، 13 ساله کربلا (حضرت قاسم (ع)، 13 ساله کشور (شهید فهمیده) و 13 ساله شهرستان اقلید (شهید مسعود امینی)، شهدای محله و...ازجمله این آیین‌ها طی سال‌های گذشته تاکنون بود.

این یادواره با برگزاری محفل انس با قرآن، قرائت زیارت عاشور و سوگواره اربعین حسینی همراه بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار