ضرورت بازنگری و آسیب‌شناسی حوادث در شهر/ شهرداری در روزهای برفی با آمادگی کامل به شهروندان، خدمات‌رسانی کند/ جلوگیری پلیس راهور از تردد خودروهای دارای لاستیکهای صاف و معیوب

رئيس كميسیون خدمات شهري، حمل‌ونقل و ترافیک شوراي اسلامي شهر همدان گفت: بروز حوادث شهری نیازمند بازنگری و آسیب‌شناسی است که اگر امکانات و تجهیزات از قبل پیش‌بینی شود، وضعیت بهتری خواهیم داشت.
کد خبر: ۶۸۱۴۷۵
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰ 18 November 2018
رئيس كميسیون خدمات شهري، حمل‌ونقل و ترافیک شوراي اسلامي شهر همدان گفت: بروز حوادث شهری نیازمند بازنگری و آسیب‌شناسی است که اگر امکانات و تجهیزات از قبل پیش‌بینی شود، وضعیت بهتری خواهیم داشت.

به گزارش تابناک همدان،از روابط عمومی شورای اسلامی شهر همدان، علی فتحی در كميسیون خدمات شهري، حمل‌ونقل و ترافیک شورا با محوریت بررسی برنامه‌های ستاد برفروبی، ضمن اینکه باید قدردان نعمت بارش نزولات آسمانی از خدواند باشیم، افزود: اما باید هوشیار باشیم که این تجربه با عدم برنامه‌ریزی و همچنین عدم به‌کارگیری صحیح از تجهیزات در برف‌روبی، به تلخی تبدیل نشود.

به گفته وی، عدم برف روبي و پاكسازي مناسب موجب ایجاد مشكلات برای تردد همشهريان و خودروها خواهد شد که انتظار مي‌رود حوزه خدمات شهري با تقسيم‌بندي نقاط مختلف شهر براي پاكسازي، برف روبي و سركشي مناسب در اسرع وقت، به انجام وظايف خود اقدام كنند.

فتحی با بیان اینکه تردد در بسیاری از خیابان‌ها و معابر اصلی در مرکز شهر، مناطق و نواحی شبیب‌دار در روزهای زمستانی،  امکان‌پذیر نیست و شهروندان را با مشکلات جدی روبرو می‌کند، ابراز امیدواری کرد تا شهرداری با آمادگی کامل به شهروندان، خدمات‌رسانی کند.

رئيس كميسیون خدمات شهري، حمل‌ونقل و ترافیک شوراي شهر همدان همچنین گفت: تسریع در روند عمليات پاكسازي و برفروبی و همچنین در نظر گرفتن مکان‌های مختلف به منظور قرار دادن باکس‌های نمک و شن در تمام سطح شهر به‌ویژه مناطق یک و دو شهرداری به دلیل معابر شیب‌دار، ضرورت دارد.

فتحی اظهار کرد: انتظار میرود خدمات‌رسانی از سوی شهرداری تا پایان عملیات برف‌روبی به طور شبانه‌روزی انجام و از چگونگی اقدامات نیز به شورای شهر گزارشی کامل ارائه شود.

وی همچنین گفت: انتظار میرود پلیس راهور از تردد خودروهای معیوب و دارای لاستیکهای صاف طبق قانون جلوگیری کند تا در روزهای برفی از ترافیک جلوگیری شود.



اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار