توصیه‌های ایمنی حوزه معاونت خدمات شهری شهرداری همدان

شهروندان به هنگام بارش برف، حتی المقدور از وسایل نقلیه شخصی کمتر استفاده نموده یا در صورت نیاز بعد از بازگشائی معابر تردد نمایند.
کد خبر: ۶۹۳۴۷۸
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۵ 21 December 2018
به گزارش تابناک همدان، توصیه‌های ایمنی حوزه معاونت خدمات شهری شهرداری همدان به شهروندان محترم:
 
به هنگام بارش برف، حتی المقدور از وسایل نقلیه شخصی کمتر استفاده نموده یا در صورت نیاز بعد از بازگشائی معابر تردد نمایند.

به هنگام فعالیت ماشین آلات و پرسنل خدمات شهری شهرداری، جهت برف روبی همکاری لازم را مبذول دارند تا پرسنل خدوم شهرداری بتوانند اقدامات خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن بعمل آورند.

به هنگام بارش برف سنگین نسبت به تکاندن درختان خصوصا درختان سوزنی برگ و درختان ضعیف‌تر و کوچک‌تر اقدام نمایند تا از صدمه رسیدن به درختان جلوگیری شود. 

با عدم تخلیه برف پشت بام منازل یاصحن حیاط خود به داخل پیاده رو و معابر و همچنین برف روبی به موقع پیاده رو مقابل منزل یا واحد تجاری خود در بهبود عبور و مرور شهری همکاری نمائید.

از پارک خودرو‌های خود در حاشیه معابر خودداری نمایند تا ضمن همکاری در تسریع فعالیت خودرو‌های برف و روب از وارد شدن خسارت به خودرو خود نیز جلوگیری نمایند.

چنانچه با مشکل مواجه شده و احتیاج به کمک و همکاری پرسنل شهرداری دارند با سامانه ١٣٧ شهرداری تماس بگیرند تا امکان برقراری و اعزام فوری اکیپ‌های آماده بکار مهیا باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار