مشکل اصلی خط ریلی تهران-ورامین چیست

شهردار ورامین گفت: دولت در خصوص منابع مالی و اعتباری به مشکل برخورده است و همین مسئله نیز باعث کند پیش رفتن این پروژه شده است.
کد خبر: ۷۰۶۶۴۶
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۹ 23 January 2019

به گزارش «تابناک تهران»؛ حسین دهقان شهردار ورامین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ورامین در خصوص بررسی مشکلات خط ریلی تهران-ورامین اظهار داشت: نشستی طی هفته‌های گذشته با مدیر کل راه آهن استان تهران و همچنین معاون فنی و عمرانی راه آهن کشور در محل فرمانداری ورامین برگزار شد که در این جلسه مسائل گوناگونی مطرح و بررسی شد.

وی افزود: ارتباط مناسبی با راه آهن داریم و در آن جلسه نیز مشخص شد که مانع جدی در مسیر احداث خط ریلی تهران- ورامین وجود ندارد ولی تاکید بسیار زیادی داشتیم تا پروژه‌های نیمه‌کاره درون شهر ورامین که به درازا کشیده و باعث نارضایتی مردم شده است به زودی به اتمام برسد.

شهردار ورامین ادامه داد: در طول مسیر مشکلاتی داریم به عنوان مثال در شهرستان قرچک زیرگذرها و ابنیه‌ دیگر هنوز آماده نیست و در سطح شهرستان ورامین نیز به همین شکل است که به عنوان نمونه در روگذر قاسم آباد خود پیمانکار اعلام کرده است که حدود ۲ سال به طول انجامد.

دهقان با بیان اینکه زمان اتمام کار این پروژه قابل پیش‌بینی نیست، تصریح کرد: دولت در خصوص منابع مالی و اعتباری به مشکل برخورده است و همین مسئله نیز باعث کند پیش رفتن این پروژه شده است.

وی اظهار داشت: احداث پل قاسم آباد در حال حاضر در دست اقدام است ولی تکمیل زیرگذر باغ صالح و تکمیل زیرگذر موسی‌آباد و زیرگذر ۱۵ خرداد فعلاً تعطیل است و در خصوص ریل‌گذاری این پروژه در سطح شهر ورامین نیز چیزی ندیده‌ام.

شهردار ورامین خاطرنشان کرد: از سوی مسؤولین راه آهن اعلام شد که مناقصه‌ای در حال برگزاری است و اعلام شده است که تا اسفند این مسئله تعیین تکلیف خواهد شد زیرا ظاهراً مهلت قرارداد پیمانکار قبلی به اتمام رسیده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار