470 تن پرتقال در سردخانه های قزوین برای نوروز ذخیره سازی شد

تاکنون 470 تن پرتقال در سردخانه های استان برای تامین میوه عید نوروز ذخیره سازی شده است و کار ذخیره سازی سیب با رسیدن به میزان سهمیه تعیین شده برای نوروز در سردخانه‌های استان به پایان رسیده است.
کد خبر: ۷۱۴۱۱۰
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۹ 12 February 2019

470 تن پرتقال در سردخانه های قزوین برای نوروز ذخیره سازی شد

به گزارش تابناک قزوین، رئیس سازمان تعاون روستایی استان قزوین گفت: کار ذخیره سازی سیب به میزان سهمیه تعیین شده برای عید نوروز در سردخانه های استان به پایان رسیده و ذخیره سازی پرتقال در سردخانه های استان همچنان تا رسیدن به میزان سهمیه تعیین شده ادامه خواهد داشت.

محمود محمودی، کیفیت این میوه ها را خوب و بالا دانست و گفت: سیب های خریداری شده از نوع دماوند بوده و پرتقال نیز از 2 نوع شمال (تامسون) و جنوب (والنسیایی) تهیه شده است و همگی دارای کیفیت مناسب هستند.


وی تصریح کرد: میوه های ذخیره سازی شده در سردخانه ها از 25 اسفندماه سال جاری تا پانزدهم فروردین ماه سال آینده در غرفه هایی که بزودی مکان آنها تعیین و اعلام می شود، با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار عرضه خواهند شد.: هدف از توزیع این میوه ها کنترل قیمت ها و کمک به تنظیم بازار کالاهای اساسی است.
رئیس سازمان تعاون روستایی استان قزوین در ادامه افزود: نزدیک به 2 هزار تن میوه (سیب و پرتقال) با نرخ مصوب ستاد تنظیم بازار کالاهای اساسی در ایام نوروز 98 در استان قزوین توزیع خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار