ورود دادستان لنجان به پرونده آلودگی کارخانه ذوب‌آهن

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لنجان از ورود مدعی العموم به پرونده آلاینده‌های زیست محیطی ذوب آهن با شکایت محیط زیست خبر داد.
کد خبر: ۷۶۲۱۷۱
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۹ 13 July 2019

مصطفی مظاهری با بیان اینکه سلامتی و استفاده از هوای سالم حق همه شهروندان است، اظهار کرد: کارخانه ذوب آهن یکی از صنایه آلاینده اصفهان و منطقه لنجان است.

وی با بیان اینکه کارخانه ذوب آهن گزارش ۲۵ صفحه‌ای در خصوص اقداماتش برای کاهش آلاینده‌ها ارایه داده است، افزود: باید توجه داشت که این اقدامات کافی نبوده است.

دادستان عمومی و انقلاب با تاکید بر احقاق حقوق عامه گفت: با ورود مدعی العموم به موضوع آلودگی کارخانه ذوب آهن اصفهان و شکایت اداره حفاظت محیط زیست، پرونده قضایی تشکیل و پس از صدور کیفرخواست در دادگاه در حال رسیدگی است.

وی با اشاره به اینکه مشکلات باید ریشه‌ای حل شود، افزود: مقرر شده است کمیته‌ای در راستای رفع آلایندگی تشکیل شود و افرادی که از دستگاه‌های اجرایی با این موضوع درگیر هستند پای کار بیایند و واقعیت‌های موجود را از نزدیک مشاهده کنند.

مظاهری به میزان گفته است: کارخانه ذوب آهن اصفهان می‌بایست با توجه به موانع موجود گام‌های عملی را در دستور کار قرار دهد و گزارشی دراین رابطه به دادستانی ارائه تا به مردم اطلاع رسانی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار