انبار لوازم یدکی لاله زار تهران در آتش سوخت

انبار لوازم یدکی یک مجتمع تجاری در لاله زار تهران دچار آتش سوزی شد که با تلاش آتش نشانان این حادثه بدون مصدومیت مهار شد.
کد خبر: ۷۶۴۴۰۳
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۳ 20 July 2019

به گزارش تابناک تهران، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران به خبرنگار ایرنا گفت: با حضور به موقع آتش نشانان این حریق در محل و بدون سرایت به مغازه های همجوار جلوگیری شد.

سید جلال ملکی می افزاید: در ساعت ۱۵ امروز این حادثه به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که بلافاصله ماموران ۳ ایستگاه آتش نشانی به همراه خودروهای پشتیبانی به ویژه خودرو حامل تجهیزات تنفسی به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: در یک مجتمع تجاری ۵ طبقه که ۴ طبقه نیز زیرزمین داشت آتش در یک انبار ۴۰ متری در طبقه منهای چهارم سرایت کرده بود.

ملکی با بیان اینکه این انبار بصورت ابتدایی و با استفاده از مصالح و ابزارهای نا ایمن احداث شده بود ادامه می دهد: این انبار مملو از لوازم یدکی از جمله سیم و کابل های برق بود که آتش این انبار را محاصره کرده بود و در حال سرایت به مغازه های اطراف بود.

وی با بیان اینکه دود حاصل از آتش سوزی به طبقات بالایی سرایت کرده بود خاطرنشان کرد: آتش نشانان در کنار مهار این حریق مالکان و افراد حاضر در این مجتمع تجاری را در میان دود به بیرون منتقل کردند.

به گفته ملکی آتش خاموش و در حال حاضر آتش نشانان مشغول تخلیه دود و لکه گیری هستند.

وی علت این حادثه آتش سوزی را در دست بررسی کارشناسان آتش نشانی اعلام کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار