مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام:

باید از تمام توان خود برای خدمت به مردم استفاده کنیم

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام گفت : شورای مدیران ایلام، سرآمد دیگر شوراها در کشور است که می طلبد در فضای همدلی و هم افزایی مدیران استانی بیشتر از گذشته نقش خود را در خدمت به مردم و پیشبرد اهداف ، ایفا کنند.
کد خبر: ۷۷۷۹۰۸
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۰ 05 September 2019

به گزارش  تابناک ایلام ؛  شیرخانی در این جلسه  اظهار داشت: برآیند تودیع و معارفه مدیران، مبارک است و فضای کشور برای عرصه خدمت رسانی توسط جوانان به طوری مهیا شده که قلمرو نمی شناسد و همه باید با همدلی کشور را آباد کنیم.

وی افزود:آیین های  تودیع و معارفه ، تلنگری  است  برای همگان که مدافع فعالیت های خود باشند و نگاه ما امروز یک نگاه معطوف به حال نباشد و باید مراقب بودکه  نگاه آیندگان به گذشته است و مدعی العوم به عملکرد ما نمره  خواهند داد ،بنابراین باید از تمام توان خود برای خدمت به مردم استفاده نمایم.

شیرخانی ادامه داد: تعامل بین اعضای شورای هماهنگی استان مثبت است که این همفکری و همیاری علاوه بر تسریع در کارها، اعضاء را برای رسیدن به اهداف و خدمت به جامعه نزدیک تر می کند.

رییس شورای هماهنگی دستگاه های تابعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام گفت: امروز شاهد وحدت ، همدلی و هم افزایی  در استان هستیم که این امر  می توان در دستیابی به اهداف بلندی که وزارتخانه تعیین کرده است ،یاریگر ما باشد .

وی  با اشاره به اینکه  طبق اعلام وزرات تعاون  ،مدیران تابعه در استان ایلام ، الگویی برای سایر استان ها هستند، افزود: شورای مدیران ایلام، سرآمد دیگر شوراها در کشور است که می طلبد در فضای همدلی و هم افزایی مدیران  استانی بیشتر از گذشته نقش خود را در خدمت به مردم و پیشبرد اهداف ، ایفا کنند.

شایان ذکر است؛ مراسم معارفه سرپرست جدید و تودیع مدیر سابق بانک توسعه تعاون استان ایلام با حضور شیرخانی رییس شورای هماهنگی مدیران دستگاه های تابعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، مدیران عضو شورای هماهنگی و اجرایی استان، البرزی مدیر امور اعتباری و سرمایه گذاری و شیخ زاده مدیر امور مشتریان و بانکداری شرکتی بانک توسعه تعاون کشور در محل سالن جلسات بانک توسعه تعاون برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار