پشت پرده شکایت‌‌‌های احمدی‌نژادی‌ها از دولت یازدهم

کد خبر: ۷۸۰۶۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۰ 17 August 2015
به گزارش "تابناک یزد"، محمدرضا خباز با اشاره به روند رسیدگی به تخلفات دولت‌های نهم و دهم عنوان کرد: اوایل شروع به کار مجلس هشتم وقتی احساس کردیم دولت دهم لحظه‌به‌لحظه خلاف قانون عمل می‌کند، قوانین را محترم نمی‌شمارد و مقابل مجلس می‌ایستد و حتی گاهی با حرف‌های تند خود و توهین‌آمیز خود مجلس را به توپ می‌بندد، امیدی به رسیدگی تخلفات احمدی‌نژاد از سوی مجلس هشتم نداشتیم.

وی افزود: برای همین ما اصلاح‌طلبان مجلس هشتم، تصمیم گرفتیم به عنوان شهروند مطلع از احمدی‌نژاد به رئیس مجلس شکایت کنیم. در همین راستا نامه‌ای نوشتیم و در آن به تخلفات متعدد دولت اشاره کردیم این نامه را 12 نفر از اصلاح‌طلبان مجلس هشتم امضا کردند و شکایت خود را به کمیسیون اصل نود بردیم.

خباز ادامه داد: پس از پیگیری شکایت خود متوجه شدیم که به تقاضای ما رسیدگی نمی‌شود در حالیکه وظیفه کمیسیون اصل نود بود که به شکایت‌های مربوط به نحوه کار دستگاه‌های اجرایی رسیدگی کند. این پیگیری نه تنها از سوی کمیسیون اصل نود در آن زمان انجام نشد بلکه به ما گفتند شکایتمان از دولت سیاسی است و گفتند چون شما مخالف دولت احمدی‌نژاد هستید این شکایت را تنظیم کرده‌اید و نامه ما را بایگانی کردند.

نماینده اصلاح‌طلب مجلس هشتم با اشاره به شکایت‌های اخیر احمدی‌نژادی‌ها از مسئولان دولت یازدهم عنوان کرد: آنها می‌خواهند به این وسیله هواداران خود را که از عملکرد نادرست دولت‌های نهم و دهم به تازگی مطلع شدند، همچنان در صحنه نگه دارند و از طرف دیگر تلاش می‌کنند تا دامنه انتقادهای نسبت به مفاسد گذشته آنها را کم‌تر کنند.وی ادامه داد: تا امروز مسئولان دولت یازهم تلاش کردن با احتیاط در مورد تخلفات دولت‌ گذشته صحبت کنند اما خوشبختانه این شکایت‌ها باعث می‌شود حقایق تخلفات دولت گذشته روشن‌تر شود.

 امیدوار هستیم که در این میان قوه قضاییه نیز تمام توان خود را برای رسیدگی هرچه سریع‌تر و دقیق‌تر به این پرونده‌ها به کار گیرد تا مشخص شود حق با مدعیان امروز و مجریان دیروز است است یا خیر.خباز شکایت احمدی‌نژاد و اطرافیان او از دولت یازدهم را فرار رو به جلو دانست و گفت: این بهترین فرصت است تا دستگاه‌های اجرایی با ساماندهی تخلفات دولت گذشته به طور جداگانه هر یک از این تخلفات را به قوه قضاییه ارسال کنند.
تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار