پرداخت وام بیش از ۱۳ میلیاردی به مددجویان مازندرانی

شش ماه نخست امسال ۱۳ میلیارد و ۱۹۴ میلیون تومان، به مددجویان و نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد مازندران تسهیلات قرض الحسنه‌ای پرداخت شد.
کد خبر: ۷۸۳۳۷۷
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۰ 28 September 2019

شش ماه نخست امسال ۱۳ میلیارد و ۱۹۴ میلیون تومان، به مددجویان و نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد مازندران تسهیلات قرض الحسنه‌ای پرداخت شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مازندران، مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت مازندران با اعلام این خبر گفت: این میزان وام قرض الحسنه‌ای بدون بهره به ۲ هزار و ۸۵۲ مددجو و نیازمند در بخش‌های مختلف مانند اشتغال، خرید و ساخت مسکن، کارگشایی، درمان، تامین جهیزیه، جبران بدهی، تهیه لوازم ضروری زندگی و سایر نیازمندی‌ها پرداخت شده است.
زین العابدین پرواسی، با اشاره به ارائه تسهیلات در قالب کمک ویژه یک میلیارد و ۲۳ میلیون تومان به ۲۵۴ از سیل زدگان مازندرانی افزود: با هدف پاسخگویی به تعداد زیاد متقاضیان وام قرض الحسنه و تعاملات انجام شده با بانک قرض الحسنه مهر ایران، هزار و ۹۰ مددجو در مجموع، ۷ میلیارد و ۲۷۷ میلیون تومان تسهیلات دریافت کردند.
مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت مازندران، به همراهی و مشارکت خیران استان اشاره کرد و گفت: با سپرده گذاری خیران، در طول سال به متقاضیان تسهیلات بیشتری پرداخت می‌شود.
یادآوری می‌شود؛ صندوق امداد قرض الحسنه امداد ولایت با همکاری کمیته امداد و مجوز رسمی از بانک مرکزی درسال ۱۳۹۵ تاسیس و به شبکه شتاب بانکی کشور متصل شده وهمچنین تبادلات بانکی، الکترونیکی انجام می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار