حریق کارگاه پلاستیک در محمدشهر کرج/ ورود اورژانس البرز به پوشش حادثه

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان البرز از حریق کارگاه یونولیت و پلاستیک در محدوده محمدشهر کرج خبر داد و گفت: یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و سه دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.
کد خبر: ۷۹۲۲۴۸
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۷ 28 October 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان البرز از حریق کارگاه یونولیت و پلاستیک در محدوده محمدشهر کرج خبر داد و گفت: این حادثه ساعت 22:55 شامگاه یکشنبه به اورژانس البرز اعلام شد.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان البرز بیان کرد: با توجه به وسعت حریق و احتمال مصدومیت جمعی، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و سه دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد و تا به این لحظه مصدومی با مشکل سوختگی به کارشناسان اورژانس مراجعه نداشته است.

بابایی مطرح کرد: هفت نفر از حاضرین در محل و عوامل امدادی آتش نشانی مشکل تنفسی داشتند که 6 تن از آن ها توسط سه دستگاه آمبولانس به مرکز درمانی منتقل شدند و یک نفر نیز از خدمات درمان سرپایی برخوردار شد.

وی اظهار کرد: کارشناس ستاد هدایت عملیات بحران البرز تا پایان عملیات در محل حادثه حضور داشته و جهت بررسی وضعیت بیماران در بیمارستان حضور یافت. علت وقوع حادثه در دست بررسی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار