اجرای ۴۰ ویژه برنامه هفته بسیج در قشم

همزمان با هفته بسیج از پنجم تا یازدهم آبان‌ماه، ۴۰ برنامه در سطح شهرستان قشم برگزار می‌شود.
کد خبر: ۷۹۸۱۱۸
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۸ 18 November 2019

اجرای ۴۰ ویژه برنامه هفته بسیج در قشم

به گزارش تابناک کیش، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم روز یکشنبه در نشست هماهنگی هفته بسیج گفت: برگزاری یادواره شهدای روحانی هرمزگان به میزبانی قشم و تجمع اقشار ۲۲ گانه بسیجیان از جمله برنامه‌های شاخص این هفته است.

محمد سالاری افزود: یادواره شهدای روحانی و ۲ شهید مدافع حرم استان هرمزگان همزمان با یادواره شهدای قشم در هفت آذر برگزار می‌شود.

وی افزود: اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی و بهره برداری از مقر ۲ گردان بسیج از دیگر برنامه‌های این هفته است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم ادامه داد: در این هفته نشست‌هایی با موضوع‌های سواد رسانه‌ای، آسیب‌های اجتماعی، سبک زندگی اسلامی و دیگر کارگاه‌های آموزشی در سطح مدارس و محله‌های در معرض آسیب برگزار می شود.

وی تصریح کرد: ایجاد میز خدمت در مسجدها، توزیع سبد عذایی بین خانوارهای نیازمند، اعزام بسیج پزشکی به روستاها از دیگر برنامه‌های هفته بسیج است.

سالاری افزود: برگزاری مسابقات ورزشی، تجلیل از بسیجیان نمونه، نشست هم‌اندیشی گشت‌های محله محور و حضور منسجم بسیجیان در نمازجمعه انیز از جمله برنامه‌هایی است که در هفته بسیج برگزار می‌شود.

فرماندار قشم نیز در این نشست گفت:  عزت و اقتدار جمهوری ثمره خون شهیدان است که باید با برگزاری یادواره‌های مختلف سیره آنان برای آحاد مردم تبیین شود.

علیرضا نصری افزود: تمام اداره‌های شهرستان باید برای برگزاری هرچه بهتر یادواره شهدا همکاری داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار