مهدی یحیایی بیان کرد :

اجرای طرح نظارت بر نانوایی‌های استان / تشکیل ۶۱ پرونده تخلف در استان سمنان

به گزارش تابناک سمنان: مهدی یحیایی معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان از اجرای طرح نظارت بر نانوایی‌های استان خبر داد و گفت: ماحصل این بازرسی‌ها تشکیل ۶۱ پرونده تخلف است.
کد خبر: ۸۳۴۹۹۷
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۵ 30 March 2020

۳۷ مورد بازرسی از نانوایی های خرم آباد انجام شد - خبرگزاری مهر ...

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان مهدی یحیایی صبح دوشنبه در حاشیه بازدید از نانوایی‌های سمنان و در جمع خبرنگاران از انجام ۹۴۰ مورد بازرسی از نانوایی‌های استان با هدف نظارت ویژه بر رعایت اصول بهداشتی در نانوایی‌ها خبر داد و ابراز کرد: ۶۱ پرونده تخلف واحدهای نانوایی از زمان بروز کرونا تشکیل شده است.

وی ضمن بیان اینکه پرونده‌های تشکیل‌شده برای بررسی و صدور رأی به تعزیرات حکومتی معرفی‌شده است، تاکید داشت: هرگونه عمل مغایر اصول بهداشتی در شرایط بحران بیماری همه‌گیر کرونا در نانوایی‌های این استان به طور مستمر و قاطع پیگیری شده و با متخلفان به طور جدی برخورد قانونی می‌شود.

مهدی یحیایی ارزش مالی تخلفات صورت گرفته را بیش از ۱۷۵ میلیون ریال دانست و تصریح کرد: رعایت موازین بهداشتی در فرآیند تولید و عرضه نان در نانوایی‌های فعال در سطح استان سمنان یک اولویت برای صمت محسوب می‌شود.

یحیایی با بیان اینکه ۸۰۷ واحد نانوایی یارانه پز و آزاد پز در استان سمنان فعالیت دارند، یادآور شد: برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در واحدهای نانوایی مواد ضدعفونی‌کننده بهداشتی به همه واحدها توزیع شده و افراد داخل نانوایی نباید به هیچ عنوان با مشتریان ارتباط داشته باشند.

وی همچنین گفت: تمام واحدهای نانوایی موظفند از طریق دستگاه کارت‌خوان وجه را دریافت کنند و خود نیز حتماً دستکش و ماسک داشته باشند و علاوه بر اینکه فرد دریافت کننده کارت با شخص عرضه کننده نان یکی نباشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار