احسان منصور کیایی:

بیش از ۳۴ هزار دستگاه انواع وسایل نقلیه عمومی استان سمنان معاینه فنی و بازرسی شدند

به گزارش تابناک سمنان: احسان منصور کیایی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سمنان از اعمال معاینه فنی و بازرسی بر روی ۳۴ هزار دستگاه انواع وسایل نقلیه عمومی استان خبر داد و گفت: ۳۸درصد این خودروها دارای نقص فنی بودند.
کد خبر: ۸۳۹۱۰۳
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۲ 14 April 2020

پای لنگ خودروهای سنگین مازندران در معاینه فنی - ایرنا

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سمنان ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه به میزبانی اداره کل حمل و نقل و راهداری سمنان با بیان اینکه ۳۴ هزار دستگاه ناوگان سنگین جاده‌ای به مراکز معاینه فنی استان طی سال ۹۸ مراجعه کردند، بیان کرد: ۳۸ درصد این خودروها دارای نقص فنی بودند در نتیجه در معاینه‌های فنی مردود شدند.

وی گفت: ارتقای ایمنی جاده‌ها در کنار حفظ محیط زیست از آلودگی، کاهش ترافیک ناشی از نقص فنی خودرو در بخش حمل و نقل عمومی از اهداف مراکز معاینه فنی خودروهای سنگین در بازبینی خودروها است.

احسان منصور کیایی افزود: یکی از علل مهم و حائز اهمیت حوادث جاده‌ای وجود نقص فنی در ناوگان برون شهری است لذا آزمایش‌های مربوط به مسائل فنی حمل و نقل عمومی در استان سمنان با دقت و بدون مماشات انجام می‌شود.

منصور کیایی با بیان اینکه در استان سمنان چهار مرکز معاینه فنی سنگین وجود دارد، بیان کرد: تمام عملیات مربوط به کنترل وضعیت ناوگان و صدور برگه معاینه فنی در این مراکز به صورت مکانیزه انجام می‌شود.

وی افزود: تعداد مراجعان به مراکز معاینه فنی سنگین در سمنان، شاهرود، گرمسار و دامغان طی سال ۹۸ افزایش ۲۶ درصدی داشته است همچنین باید گفت اداره کل حمل و نقل و راهداری استان بر چگونگی عملکرد این مراکز نیز به صورت مستمر توسط کارشناسان نظارت می‌کند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار