اعلام نفرات برتر مسابقه عکس"در خانه می مانیم"

مسابقه مجازی عکس "در خانه می مانیم" حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد با اعلام نفرات برتر به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۸۴۰۳۳۶
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۳ 19 April 2020

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد؛ رئیس حوزه هنری گفت:این مسابقه به صورت مجازی و در سطح استانی  با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ،با هدف جلب مشارکت  هنرمندان و استفاده از ظرفیت هنر در ترویج فرهنگ مقابله با شيوع ويروس كرونا و افزایش تاب آوری با تاكيد بر در خانه ماندن مردم در فروردین ماه امسال برگزار شد.

شریف اسلامی بیان داشت: فراخوان عمومی مسابقه هفتم فروردین ماه منتشر شد و شرکت کنند گان  تا 25فروردین  ماه مهلت داشتند تاآثار خود را در دو بخش عکاسی با دوربین حرفه ای وعکاسی با گوشی موبایل به دبیرخانه ارسال نمایند.
اسلامی افزود: تعداد 400اثر در دو بخش به دبیر خانه مسابقه رسید و پس از داوری این آثار توسط هیات داوران متشکل از حسن غفاری،اسحاق آقایی، و حسن فتاحیان سه اثر در بخش موبایل و سه اثر در بخش دوربین عکاسی برگزیده و معرفی شدند.  
وی  تصریح کرد: در بخش دوربين عكاسي  نفر اول "علي خسرواني" از یاسوج لوح افتخار و مبلغ ده ميليون ريال جايزه نقدي، نفر دوم "وحيد ميرزايي" از گچساران لوح افتخار و مبلغ هفت ميليون ريال جايزه نقدي و نفر سوم "علي شفيعيان" از ياسوج لوح افتخار و مبلغ پنج ميليون ريال جايزه نقدي به عنوان نفرات برگزیده این  انتخاب شدند.
اسلامی گفت: در بخش موبایل "سحر گرجي پور" از ياسوج، "عباس گودرزي" از سي سخت و  "امير حسين مهدويان" از ياسوج به عنوان نفرات اول تا سوم انتخاب شدند که  به هركدام لوح افتخار و مبلغ دو ميليون ريال جايزه نقدي اهداء مي شود.
رئیس حوزه هنری استان یاد آورشد : آثاربرگزیده این مسابقه در صفحه اینستاگرام حوزه هنری قابل مشاهده است و پس از شکست ویروس منحوس کرونا نمایشگاهی از این آثار در سطح استان  برگزار خواهد شد.
اعلام نفرات برتر مسابقه عکس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار