منوچهر فخری:

مجوز‌های لازم سد فینسک به زودی اعطا می‌شود

به گزارش تابناک سمنان: منوچهر فخری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: ضعف مهم در اجرای طرح‌های عمرانی، کاغذبازی‌های اداری و مدت زمان طولانی برای اعطای مجوز‌ها است.
کد خبر: ۸۴۶۱۶۷
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۳ 05 May 2020

سد فینسک سمنان 4500 میلیارد ریال اعتبار گرفت- اخبار استانها ...

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان روز سه‌شنبه در نشست بررسی اجرای طرح سد مخزنی فینسک در سالن جلسات فرمانداری مهدیشهر افزود: ساخت سد فینسک ، یک رویداد مهم و ارزشمند در استان سمنان است که باید دستگاه‌های اجرایی با پرهیز از کاغذبازی‌های اداری برای تسریع در اجرای این طرح بکوشند.
وی خاطر نشان کرد: بیش از ۱۰ سال است که برای ساخت سد فینسک بحث و تبادل نظر می‌شود که این رویه باید هرچه سریع تر به اتمام برسد و این طرح مهم برای تامین آب آشامیدنی شهرستان‌های سمنان ، مهدیشهر و سرخه در گام اجرایی قرار گیرد.
منوچهر فخری گفت: تمامی دستگاه‌های اجرایی در چارچوب قانون و اختیار برای تسریع در اجرای این طرح کمک کنند و با تلاش همگانی این طرح به زودی در گام اجرایی قرار گیرد.
فخری تصریح کرد: مجوز ماده ۳۲ ساخت سد فینسک به زودی اعطا می‌شود و تمامی مسایل قانونی برای اجرای این طرح بررسی و دریافت شده است.
فخری با بیان اینکه ، ساخت سد فینسک دارای ردیف اعتباری است، گفت: جلسه پیگیری برای ساخت این طرح مهم به صورت مستمر ادامه یابد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار