روابط عمومی ارکان اساسی موفقیت یک سازمان

رضا ویسی با اشاره به اینکه روابط عمومی از ارکان اساسی موفقیت یک سازمان است گفت: امروزه در سازمان‌ها، شناخت، درک متقابل و ارتباطات به منظور دستیابی به اهداف، به عنوان یک اصل اساسی مدیریت پذیرفته شده است.
کد خبر: ۸۵۳۰۰۹
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۴ 21 May 2020
مسوول روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی همدان از تمدید شرکت در جشنواره دین و رسانه غرب کشور تا تیرماه خبر داد.

به گزارش فارس، ویسی با اشاره به برگزاری چهارمین دوره جشنواره دین و رسانه منطقه غرب کشور اظهار کرد: مهلت ارسال آثار این جشنواره از میلاد باسعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) آغاز شده و تا میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) ادامه داشت که تا یکم تیرماه «روز تبلیغ و اطلاع‌رسانی» تمدید شد.

وی بیان کرد: علاقه‌مندان فرصت دارند تا آثار خود در بخش‌های مقاله، تحلیل، گزارش، عکس، فیلم کوتاه، موسیقی و تولیدات چند رسانه‌ای تا این مدت به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

مسوول روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی همدان خاطرنشان کرد: مطالب ارسالی شامل موضوعاتی، چون قرآن و عترت، سبک زندگی اسلامی، ماه محرم، اربعین حسینی، جبهه مقاومت، ایثار و شهادت، گام دوم انقلاب اسلامی، فصل نیایش (مناسبت‌های ملی و مذهبی)، هفته ولایت، دهه کرامت و اعتکاف بود و بخش ویژه‌ای هم با عنوان «گام دوم انقلاب» و «سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی، جبهه مقاومت و دستاورد‌های انقلاب اسلامی» داشت، اما اخیرا موضوع جهاد سلامت و پویش مواسات مومنانه هم به دلیل تقاضای افراد اضافه شده است.

وی با تاکید به اینکه شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را به روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی همدان steh۱۳۶۰@GMAIL.COM و به آیدی IDOHAMEDAN@ در پیام رسانه‌های بله، سروش، ایتا و تلگرام ارسال کنند که آدرس سازمان نیز میدان فلسطین، خیابان خبرنگار (اداره کل تبلیغات اسلامی همدان) است گفت: جشنواره «دین و رسانه» چهارمین سال است که به همت اداره کل تبلیغات اسلامی استان همدان برگزار خواهد شد که هدف از برگزاری آن، جریان‌سازی محتوای اخبار در بخش‌های فرهنگی، اجتماعی و قرآنی است.

اعتلای سازمان انقلابی نیازمند شناخت تحولات پیرامون و ارتباط سازنده

ویسی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه روز‌های اخیر مجمع عمومی شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان همدان در سالن جلسات استانداری برگزار شد گفت: در این مراسم از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی همدان به عنوان فعال فضای مجازی و برگزارکننده چهارمین دوره جشنواره دین رسانه منطقه غرب کشور تقدیر شد.

وی با اشاره به اینکه روابط عمومی از ارکان اساسی موفقیت یک سازمان است گفت: امروزه در سازمان‌ها، شناخت، درک متقابل و ارتباطات به منظور دستیابی به اهداف، به عنوان یک اصل اساسی مدیریت پذیرفته شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار