چوب و زغال های قاچاقی که به مقصد نرسید

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گفت: پس از 2 شب گشت مداوم و کنترل منطقه در ساعت 3 بامداد یک محموله سنگین چوب بلوط و ذغال کشف و ضبط گردید.
کد خبر: ۸۵۳۵۶۶
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۰ 23 May 2020
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گفت: پس از 2 شب گشت مداوم و کنترل منطقه در ساعت 3 بامداد یک محموله سنگین چوب بلوط و ذغال کشف و ضبط گردید.
به گزارش اداره روابط عمومی حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد – مدیرکل حفاظت محیط زیست استان صبح سومین روز از خرداد 99 گفت: در راستاي مقابله با افراد سودجو طرح برخورد با قاچاقچيان منابع ملی در مناطق تحت مدیریت به شدت در دستور کار قرار گرفته است .
براساس این گزارش سید اسدالله هاشمی که خود هر 2 شب مامورین یگان حفاظت را همراهی می کرد افزود:.
پس از 2 شب گشت مداوم و رصد شبانه منطقه در ساعت 3 بامداد یک محموله سنگین شامل چوب بلوط و چندین گونی ذغال از یک خودروی وانت کشف و ضبط گردید.
وی با اشاره به توقیف یک دستگاه وانت حامل چوب بلوط گفت : درهمین راستا , ضمن هماهنگی و همکاری خوب دستگاه قضا ، کارگاه تولید ذغال در یکی از شهرکهای صنعتی شهرستان بویراحمد ، که این محموله برای آنجا بارگیری می شد شناسایی و پلمپ شد .
هاشمی با اشاره به معرفي متهمین به مراجع قضائي به افراد سودجو و قاچاقچيان منابع ملی هشدار داد: یگان حفاظت محیط زیست جهت حفاظت از منابع ملي قاطعانه با اينگونه جرايم برخورد خواهد کرد.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان از مردم و دوستداران طبیعت خواست در صورت مشاهده قاچاق چوب و هرگونه فرآورده‌های جنگلی و مرتعی توسط افرادسود جو در مناطق حفاظت شده مراتب را به شماره تلفن07433334442  اطلاع دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار