دو انتصاب جدید در شهرداری یزد

از سوی شهردار یزد مدیران جدید امور مشارکتها و سرمایه گذاری و همچنین روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری یزد معرفی شدند.
کد خبر: ۸۹۶۰۸
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۶:۴۳ 06 September 2015

به گزارش تابناک یزد،محمدرضا عظیمی زاده با صدور احکام جداگانه ای محمد صلواتی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری را به سمت مدیر امور مشارکتها و سرمایه گذاری منصوب نمود و حسین ساجدی فر رئیس واحد املاک منطقه یک که سابقه مدیریت روابط عمومی شهرداری در پیشینه کاری وی دیده می شود و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد علوم ارتباطات اجتماعی است را به سمت مدیر روابط عمومی وامور بین الملل شهرداری یزد منصوب کرد.

در همین راستا حمید آدمی زاده نیز از سوی شهردار به عنوان مسئول واحد املاک منطقه یک شهرداری یزد منصوب شد.

شهردار یزد در ابلاغ جدید امور مشارکتها و سرمایه گذاری با اشاره به ضرورت مطالعه و ایجاد زمینه های اقتصادی و برنامه ریزی صحیح و اصولی در جهت تحقق درآمدهای شهرداری و اتخاذ تدابیر لازم به منظور تبیین راهکارهای دستیابی به منابع جدید درآمدی و جلب مشارکتهای مردمی و سرمایه گذار با بهره گیری از منابع اطلاعاتی موجود و استفاده از نظرات کارشناسان مطلع اظهار امیدواری نموده است که شاهد تحقق اهداف شهرداری در عمران و آّبادانی هرچه بیشتر شهر دارالعباده یزد باشیم.

خاطرنشان می شود با حضور شهردار یزد، قائم مقام شهردار، مدیر جدید مشارکت ها و سرمایه گذاری و روسای اداره­های املاک و حقوقی مراسم معارفه مدیر جدید روابط عمومی و امور بین الملل در محل شهرداری مرکز یزد به انجام رسید.

همچنین به استناد بخشنامه شماره 17189 مورخ 15 اردیبهشت ماه 94 وزیر کشور موضوع دستورالعمل تشکیل ستاد مدیریت بحران در شهرداری ها، محمد صلواتی از سوی شهردار یزد به عنوان عضو ستاد مدیریت بحران شهرداری یزد نیز منصوب شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار