روایت مهدوی از وضعیت فساد در کشور

مسئول شورای راهبردی قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: فساد در کشور سیستمی نیست؛ شبکه‌ای شده است.
کد خبر: ۹۳۰۴۱۳
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۷ 07 January 2021
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از فارس ؛ شهرام مهدوی مطلق در مراسم افتتاحیه قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد که با حضور گودرزی دبیر قرارگاه ملی مبارزه با مفاسد اقتصادی در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان برگزار شد اظهار کرد: اگر فساد در کشور سیستمی شد عذاب الهی نازل خواهد شد.
وی گفت: اینکه برخی ترویج می‌کنند فساد در کشور سیستمی است حرف مفسدان است چرا که در چنین فضایی آدم‌های فاسد همدیگر را بیشتر پیدا می کنند و شبکه می‌شوند و مردم و جوانان فعال را از پیگیری مفاسد ناامید می‌کنند.
این فعال حوزه مبارزه با مفاسد ادامه داد: این عده، مسئولان پاک دست را منفعل و اراده‌های مبارزه با فساد را سست خواهند کرد.
مسئول شورای راهبردی قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه اظهارات خود گفت: اکنون در مرحله شبکه شدن فساد هستیم نباید اجازه دهیم این شبکه و ویروس‌های فساد وارد سیستم‌ها شده و قوی‌تر شوند.
وی افزود: قرارگاه مبارزه با فساد به کمک آنتی ویروس‌های نظام مثل سازمان‌های بازرسی، نظارت ها و حراست ها و نهایتا سیستم قضایی و امنیتی خواهد آمد و اگر ناکارآمدی و یا ضعفی باشد با ارائه داده های لازم آن ها را کارآمد و به روز خواهد کرد.
مهدوی‌مطلق گفت: بر این اساس مسئولان باید از جوانانی که در این راه قدم گذاشته‌اند به جد حمایت کنند و اگر خدای ناکرده فساد سیستمی شد عذاب الهی بر ما نازل خواهد شد و آن موقع تر و خشک باهم خواهیم سوخت زیرا آن‌هایی هم که فساد نداشتند اما وظیفه خود را به خوبی انجام ندادند به عذاب الهی گرفتار خواهند شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار