رفع چالش های شرکت های دانش بنیان وظیفه کمیسیون ملی یونسکو است

رئیس کمیسیون ملی یونسکو در ایران گفت: رفع چالش‌های شرکت‌های دانش‌بنیان از وظایف کمییسیون ملی یونسکو است و باید وضعیت آن‌ها در جامعه ارتقاء یابد.
کد خبر: ۹۳۹۵۰
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۲ 13 September 2015
به گزارش تابناک مازندران به نقل از مهر سعدالله نصیری قیداری بعد از ظهر یکشنبه محور سفر خود به استان مازندران را بازدید از پارک علم و فناوری این استان عنوان کرد و گفت: باید آموزش، علم و فرهنگ استان موردبررسی و تفاهم‌نامه امضاء کنیم.
نصیری قیداری بابیان اینکه شرکت‌های دانش‌بنیان با بهره‌گیری از ظرفیت و پتانسیل جوانان نخبه برای تولید کالاهای باکیفیت و مرغوب استفاده کرد، تصریح کرد: این شرکت‌ها تولیدات باارزش ریالی بالا دارند و جوانان برای فروش و عرضه اختراعات و ایده‌های خود با مشکل مواجه هستند.
وی بیان کرد: رفع چالش‌ها و مشکلات شرکت‌های دانش‌بنیان از وظایف دولت، مجلس، دستگاه‌های اجرایی و کمیسیون ملی یونسکو است و باید وضعیت آن‌ها در جامعه ارتقاء یابد.
نصیری قیداری با اشاره به اینکه خام فروشی مواد در کشور اشتباه است، اظهار داشت: به وجود مواد خام در لیست صادرات همچون نفت و خاک نباید به خود ببالیم بلکه باید به افزایش ارزش‌افزوده تلاش کنند.
وی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری، رئیس‌جمهور و وزیر علوم و تحقیقات به تبدیل علم به تولید و تجارت در کشور، اذعان داشت: اقتصاد بالنده و توسعه پایدار باید بر اساس دانش و علم صورت گیرد.

نصیری با اشاره به اینکه مازندران یکی از استان‌های قوی کشور بر اساس پتانسیل و ظرفیت‌های مختلف، افزود: با توجه به ۵ هزار کیلومتر ساحل در شمال و جنوب کشور باید از این ظرفیت‌ها استفاده کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار