کمک 37میلیارد تومانی خیران البرزی به نیازمندان در دهه ولایت

مدیرکل کمیته امداد البرز گفت: مردم خیر در دهه ولایت از عید قربان تا عید غدیر ۳۷ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان از نذورات و قربانی خود را از طریق کمیته امداد البرز و مراکز نیکوکاری به دست نیازمندان رساندند.
کد خبر: ۹۸۳۴۷۳
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۲ 04 August 2021

به گزارش «تابناک البرز» محمد محمدی فرد با بیان اینکه اهدای نذورات با هم‌افزایی مساجد، مراکز نیکوکاری و خیران که با کمیته امداد همکاری و مشارکت دارند بین نیازمندان استان انجام شد گفت: مردم خیر در دهه ولایت از عید قربان تا عید غدیر ۳۷ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان نذورات و قربانی خود را از طریق کمیته امداد البرز و مراکز نیکوکاری به دست نیازمندان رساندند.

محمدی فرد افزود: در روز عید قربان ۲۴هزار و ۶۷۴ کیلو گوشت قربانی به ارزش بیش از ۱۷میلیارد  تومان با مشارکت خیران از طریق دفاتر کمیته امداد امام (ره) و مراکز نیکوکاری استان البرز بین مددجویان مورد حمایت و سایر نیازمندان توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه عید غدیر مردم خیر البرزی بیش از ۱۹ میلیارد  تومان به نیازمندان استان کمک کردند افزود: در این روز ۴۰۰ هزار پرس غذای گرم به ارزش ۸ میلیارد تومان، ۵۰ هزار  بسته معیشتی به ارزش ۱۰ میلیارد تومان و ۱۱۰ سری جهیزیه به ارزش ۱ میلیارد و ۶۵۰ تومان در بین نیازمندان توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد البرز یادآور شد: ۵۰ زندانی غیر عمد با کمک خیران و مرکز نیکوکاری اداره کل سازمان زندان‌ها به آغوش گرم خانواده‌هایشان بازگشتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار