زندانیانی که به همت خانم‌های هیأتی در گناوه آزاد شدند

به همت هیئت مذهبی فاطمیه شهرستان گناوه دو نفر از زندانیان جرائم غیر عمد آزاد و به آغوش خانواده خود بازگشتند، یکی از آنها ۱۶ سال در بند زندان بوده است.
کد خبر: ۹۹۰۲۵۹
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۸ 01 September 2021

هاجر ذاکری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از زندانیانی که با پیگیری‌های این هیئت مذهبی آزادشده، ۱۶ سال در بند زندان بوده و پس از اطلاع از اینکه این زندانی در این مدت به طور کامل پرورش‌یافته و متحول شده است، با تلاش‌ها و پیگیری‌های مجدانه دست‌اندرکاران هیئت مذهبی فاطمه الزهرا (س) آزاد و به آغوش خانواده بازگشت.

مسؤول هیئت مذهبی فاطمیه گناوه با تاکید بر اینکه این هیئت در کنار برگزاری آئین‌های مذهبی و پاسداری از فرهنگ اسلامی در کارهای خیر و کمک به همنوعان همواره پیش‌گام هست، اهداء یک دستگاه یخچال به یک خانواده نیازمند، اهداء یک عدد تلویزیون به یک خانواده بی‌سرپرست و نیازمند و توزیع ۴۰۰ بسته حمایتی شامل گوشت، مرغ، برنج محلی، شکر، روغن، رب گوجه و لباس نو بین نیازمندان را از دیگر فعالیت‌های این هیئت عنوان کرد.

وی همچنین اهداء مبلغ ۹ میلیون تومان کمک نقدی بین خانواده‌های مبتلا به بیماری کرونا، پخت و توزیع ۸۰۰ پرس غذای نذری در روز عاشورا، پخت ۶۰۰ پرس غذای نذری در روز شهادت امام سجاد (ع)، عیادت از ۲۸ خانواده مبتلا به بیماری کرونا و تهیه مایحتاج برای یک هفته آن‌ها را بخش دیگری از فعالیت‌های این هیئت در ایام محرم برشمرد.

ذاکری اضافه کرد: وساطت بین سه خانواده که مشکل داشتند و در شرف طلاق بودند، خرید منبع آب برای یک خانواده بی‌سرپرست و نیازمند به مبلغ یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان، تهیه جهیزیه کامل برای عروسی که دو سال از زمان عقدش می‌گذشت و پدر و مادرش به رحمت خدا رفته‌اند، ازجمله دیگر فعالیت‌های هیئت مذهبی فاطمیون گناوه در این ایام هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار