دفاع مقدس نموداری از افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای کشور اسلامی، اسلام و قرآن است

تابناک-معاون هماهنگ کننده سپاه امام سجاد علیه السلام استان هرمزگان گفت: دفاع مقدس نموداری از افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای کشور اسلامی، اسلام و قرآن است.
کد خبر: ۹۹۰۴۱۱
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۰ 01 September 2021

به گزارش خبرنگار تابناک از هرمزگان، سرهنگ پاسدار حسن صنعتکاران دبیر ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی افزود: ملت ایران با برخورداری از روح ایمان، ایثار و شهادت طلبی و تبعیت از ولایت فقیه در برابر تعرض ناجوانمردانه دشمن ایستاد و فرهنگ مقاومت را در جامعه نهادینه کرد.

وی گفت: بدون شک آحاد رزمندگان غیور و جان بر کف ایران اسلامی با الهام از آموزه‌های مقدس نهضت عاشورا و پیام عزت و آزادگی اباعبدالله الحسین (ع)، مقاومت در برابر ظالمان و زیاده خواهان را رمز پیروزی و سربلندی می‌دانستند و با سرمشق قرار دادن شعار الهی «هیهات من الذله» جانانه مقاومت کردند و در این راه حماسه‌های بزرگ خلق کردند.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام سجاد علیه السلام به حضور مقتدرانه نیروهای مسلح در میدان عزت و افتخار اشاره کرد و گفت: شکوفایی و وحدت نیروهای مسلح مایه عزت ایران اسلامی است و این همدلی و وحدت نیروهای مسلح و ملت موجب اقتدار نظام اسلامی شده است.

وی ادامه داد: توکل به خدا، رهبری امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب و وحدت و همبستگی نیروهای مردمی و تبدیل وحدت کلامی به وحدت عملی از دیگر عوامل موفقیت و پیروزی انقلاب اسلامی است.

وی گفت: امروز که دشمن دوباره در تلاش است تا بتواند با ابزار تهدید، تحریف، تحریم، شبهه‌افکنی پیشرفت و حرکت مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران را سد کند، بازگشت به روحیه همبستگی، اتحاد و تلاش برای خوداتکایی و خودکفایی هرچه بیشتر کشور می‌تواند ما را از این دوران به سلامت عبور دهد.

سرهنگ پاسدار حسن صنعتکاران برگزاری مراسم شب شعر دفاع مقدس برگزاری ویژه برنامه اربعین امام حسین ، تجلیل از مدافعان سلامت و کادر درمان ، اعزام گروه های جهادی ، تبعیین عملیات ثامن ائمه ، تجلیل از بانوان جهادگر دفاع مقدس ، برنامه سخنرانی رزمندگان به صورت مجازی ، برپایی میز خدمت ، برگزاری نمایشگاه عکس انقلاب دفاع مقدس و تجلیل از رزمندگان و پیشکسوتان 8سال دفاع مقدس و برگزاری طرح مواسات و همدلی و توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان از مهمترین این هفته عنوان نمود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار