مسوول بسیج دانش‌آموزی بروجرد؛
مسوول بسیج دانش‌آموزی بروجرد گفت: دانش‌آموزان در کنار سایر رزمندگان حماسه‌های بزرگی خلق کردند و بسیج دانش‌آموزی همچنان مرکز و کانون تحول در جامعه است.
کد خبر: ۱۰۰۷۵۹۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۲ 08 November 2021

 

به گزارش تابناک لرستان، سرهنگ صادق قاسمی دوشنبه در جمع دانش آموزان در محل کانون بسیج بروجرد افزود: دانش آموزان در طول هشت سال دفاع مقدس با رها کردن سنگر علم، در میدان دفاع از دین با تقدیم ۳۶ هزار شهید حماسه هایی خلق کردند که همچون حسین فهمیده در تاریخ ماندگار شد.

وی گفت: حضور ۵۵۰ هزار دانش آموز در طول هشت سال دفاع مقدس درسی بود که این نوجوانان از ایثار، شجاعت و شهادت دانش آموزان ۱۳ آبان سال ۵۷ فرا گرفته بودند.

سرهنگ قاسمی با بیان اینکه انقلاب اسلامی معجزه بود اظهار داشت: جمعیت دانش آموزی در دوران هشت سال دفاع مقدس با تقدیم ۳۶ هزار شهید، ۲هزار و ۵۰۰ آزاده و سه هزار جانباز توانست نقش مهمی در پیشبرد اهداف کشور داشته باشد.

وی گفت: امروز نیز فضای دانش آموزی و آموزش و پرورش کانون تحول و بسیج دانش آموزی در دفاع نرم بوده و در مرکز نشر معارف اسلامی خوب درخشیده است اگرچه نواقصی هم وجود دارد اما با افزایش تعامل هرچه بیشتر بین بسیج، سپاه و آموزش و پرورش، عرصه های خدمت مهیاتر است.

سرهنگ قاسمی افزود :بسیج دانش آموزی بروجرد در دوران کرونا انواع پویش و مسابقات فرهنگی سیاسی را با حضور۱۰ هزار نفر اجرا کرده و اکنون نیز پویش "آمریکا از منطقه برود" در حال اجرا است.

مسوول بسیج دانش آموزی بروجرد گفت: این نهاد در مناسبت های مختلف با همکاری آموزش و پرورش برنامه های مختلفی مانند طرح "بهنام محمدی" را در ۱۴مدرسه اجرا، ۲ هزار و ۳۰۰ بسته کیف و انواع نوشت افزار به ارزش هر بسته ۴۰۰هزار تومان و حدود ۱۰۰دستگاه گوشی موبایل و تبلت توزیع کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار