مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت: با بهره برداری از پروژه گرگی مندرک_ تراب ۳۰ روستای شهرستان های اسلام آبادغرب و گیلانغرب با جمعیتی بالغ بر ۸۴۶۰ نفر از آب شرب سالم و پایدار بهره مند می شود.
کد خبر: ۱۰۱۹۹۴۳
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۲ 02 January 2022

علیرضا کاکاوند در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: امسال در حوزه آب روستایی پروژه های خوبی تعریف شده است که پس از تخصیص اعتبار لازم تحولی عظیم در حوزه آب روستایی استان رقم می خورد.

وی افزود: یکی از پروژه های بزرگ در حوزه آب روستایی پروژه گرگی مندرک_ تراب است که پس از تکمیل، ۳۰ روستای شهرستان های اسلام آباد غرب و گیلانغرب از آب شرب سالم و پایدار بهره مند خواهند شد.از این ۳۰ روستا تعداد ۱۹ روستا در حوزه شهرستان اسلام آباد غرب و ۱۱ روستا مربوط به شهرستان گیلانغرب می باشد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه از حفر ۳ حلقه چاه آب در این مجتمع خبر داد و تصریح کرد: پروژه آبرسانی گرگی مندرک_ تراب شامل حفر سه حلقه چاه، ۱۰۲ کیلومتر خط انتقال، ۴۵ کیلومتر شبکه توزیع، ساخت ۹ باب ایستگاه پمپاژ، ۲۰ باب مخزن ذخیره با ظرفیت ۲۰۰۵ متر مکعب و ۱۴۵۰ دستگاه کنتور گذاری است که در حال حاضر این پروژه با اجرای ۴۰کیلومتر خط انتقال، ۱۷ کیلومتر شبکه توزیع، ساخت ۷ باب مخزن با ظرفیت ۱۴۳۰ مترمکعب، ساخت ۲ باب ایستگاه پمپاژ و حفر سه حلقه چاه در حال انجام است.

وی خاطر نشان کرد: خوشبختانه چاه های حفر شده از آبدهی مناسبی برخوردار هستند و آب استحصال شده از آنها پاسخگوی اهالی ۳۰ روستای تحت پوشش مجتمع با جمعیتی بالغ بر ۸۴۶۰ نفر خواهد بود.

کاکاوند بیان کرد: هدف ما در شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه برخورداری تمامی هم استانی های گرامی از آب شرب سالم و پایدار است و قطعا تمام توان خود را برای تحقق این امر مهم به کار می گیریم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار