مدیرکل فرهنگ و ارشاد:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد با اشاره به برگزاری چهلمین جشنواره بین المللی فیلم فجر گفت: ۱۶ اثر از ۱۵ تا ۲۲ بهمن ماه جاری در ۲ نوبت عصر در مرکز استان برای علاقه مندان نمایش داده می شود.
کد خبر: ۱۰۲۵۸۲۱
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۵ 31 January 2022

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی این اداره کل، مجید جوادیان زاده افزود: در این مدت ۱۶ فیلم در پردیس های سینمایی تک و جام جم به روی صحنه می رود..

وی این فیلم ها را شب طلایی، ماهان، شادروان، موقعیت مهدی ، بیرو، ضد، دسته دختران، هناس، بی رویا، شهرک، درب، لایه های دروغ، بی مادر، برف آخر، نمور و خائن کشی ذکر کرد.

جوادیان زاده با بیان اینکه رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی الزامی است ،گفت: به رغم واکسیناسیون عمومی و کاهش تعداد مبتلایان به کرونا، جشنواره بر اساس دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد ملی کرونا و سازمان سینمایی برگزار می شود.

وی تصریح کرد: با توجه به تجربه سال های قبل پیش بینی می شود، امسال مردم از فیلم های جشنواره یادشده بیش از گذشته استقبال کنند، لذا تمیهدات لازم برای رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی اتخاذ شد.

جوادیان زاده ادامه داد: علاقه مندان می‌توانند با مراجعه به یکی از سامانه‌های بلیت‌فروشی «ایران‌تیک»، «سینماتیکت» و «گیشه هفت» برای تهیه بلیت فیلم‌های جشنواره اقدام کنند.

به گزارش ایرنا، چهلمین جشنواره فیلم فجر به دبیری مسعود نقاش زاده و با داوری شهاب حسینی، مسعود جعفری جوزانی، مجید انتظامی، مهدی سجاده چی، محمدعلی باشه آهنگر، پژمان لشکری پور و محمد داودی برگزار می شود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار