تابناک از تجمع فرهنگیان یاسوج گزارش می دهد
این تجمع که با حضور گسترده فرهنگیان برگزار شد با شعارهایی در اعتراض به برخی مشکلات فرهنگیان و آموزش و پرورش همراه بود .
کد خبر: ۱۰۲۵۸۲۶
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۵ 31 January 2022

اعتراض به سخنان رئیس جمهور / خاطره تلخ زارع پور در روز پایانی / دهه فجر مهلت جدید به دولت + فیلم

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، پیش از ظهر امروز تجمع فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد در اعتراض به عدم اجرای رتبه بندی فرهنگیان و نا مشخص بودن سرانجام وعده مسئولین در این خصوص برگزار شد .
این تجمع که با حضور گسترده فرهنگیان برگزار شد با شعارهایی در اعتراض به برخی مشکلات فرهنگیان و آموزش و پرورش همراه بود .
خاطره تلخ زارع پور در روز پایانی کار
مدیر کل آموزش و پرورش که قرار بود تا ساعاتی دیگر در جلسه تودیع خود حاضر شود ، به میان فرهنگیان امد و گفت که در این مدت دوره مدیریت خود تلاش کرده هر انچه در توان دارد را در جهت بهبود وضعیت آموزش و پرورش استان انجام دهد .
هادی زارع پور با اشاره به تجمع فرهنگیان ، اظهار داشت : در دوره مدیریت خود تلاش های زیادی انجام داد تا برای فرهنگیان معترض مشکلی ایجاد نشود و همواره مدافع حقوق فرهنگیان ببودم .
زارع پور گفت : اکنون برای خداحافظی از سمت مدیر کلی در جمع شما حاضر شده ام ضمن اینکه همواره تلاش کرده ام نکته نظرات فرهنگیان استان در تجمعات را به وزارت انتقال دهم .
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، هنگام سخنان زارع پور جمعی از فرهنگیان نسبت به سخن گفتن وی اعتراض کردند تا روز آخر مدیریت وی در اداره کل آموزش و پرورش به تلخی بگذرد!
اعتراض به سخنان رئیس جمهور / خاطره تلخ زارع پور در روز پایانی / دهه فجر مهلت جدید به دولت + فیلم
اعتراض به عدم صداقت برخی مسئولین
در بخشی از برنامه تجمع فرهنگیان سخنان مسئولین از جمله ، منادی رئیس کمیسیون آموزش مجلس ، قالیباف رئیس مجلس و رئیسی ریاست جمهور که وعده اجرای رتبه بندی را داده بودند برای حاضران به صورت صوتی پخش شد که پس از پخش وعده های مسئولین ، حاضران نسبت به عدم صداقت مسئولین در عمل به وعده های خود ابراز نارضایتی و شعار دادند.
یکی از فرهنگیان به تابناک کهگیلویه و بویراحمد گفت : وقتی مسئولین ارشد در دستگاه های اجرایی و مجلس وعده هایی می دهند که به آن ها عمل نمی کنند ، حتما باعث اعتراض می شود .
وی ادامه داد : صداقت و شفافیت مسئولین خواسته به حق فرهنگیان و همه شهروندان است . متاسفانه می بینیم که گاهی مواقع صداقت در میان برخی مسئولین کم رنگ می شود ضمن اینکه بخشی از اعتراض ما به وجود تبیعض گسترده در حقوق و مزایای کارکنان دولت است .
دهه فجر مهلت جدید به دولت
بهامین از فرهنگیانی که وظیفه هماهنگی در این تجمعات را بر عهده داشت به تابناک کهگیلویه  وبویراحمد ، گفت : متاسفانه بعد از چندین تجمع فرهنگیان ، هز سخنان آن ها از طرف مسئولین شنیده نشده است .
بهامین افزود : متاسفانه طی روزهای اخیر سخنانی از طرف رئیس جمهور مطرح شد که کسی منتظر شنیدن آن نبود! و می بینیم که لایحه بعد از چند بار رفت و برگشت به مجلس و ارسال به شورای نگهبان ، به یکباره رئیس جمهور در رسانه ملی اعلام می کند که قادر به تامین بودجه آن نیستیم !
وی گفت : پس از این سخنان تصمیم بر این گرفته شد که دوباره فرهنگیان تجمع اعتراضی داشته باشند که در قطعنامه امروز تاکید شد تا پایان دهه فجر به دولت مهلت داده می شود ، اقدام لازم در خصوص تامین بودجه را انجام ندهند پس از پایان دهه فجر دوباره کلاس ها را تعطیل و به میدان خواهیم آمد.
حواشی تجمع !
در بخش هایی از این تجمع شعارهایی از طرف معترضین در خصوص عدم صداقت مسئولین ، توجه به آموزش رایگان ، اعتراض به تفاوت و تبعیض مطرح شد .
در بخشی از این تجمع یکی از فرهنگیان اقدام به خواندن قطعه شعری نمود که مورد توجه فرهنگیان قرار گرفت .
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۰
زمان انقلاب دروغهای اشکار در مورد حوادث و تعداد کشته ها را در جهت تخریب شاه قابل قبول میدانستیم اما باور نمیکردیم مسئولین با خودمان هم با همین شیوه برخورد کنند. با جرات میتوان گفت تنها ایده ای که دروغ و فریب را علیرغم ادعای الهی بودن بکار میبرد، مذهب شیعه است و بر خطرناک بودن و غیرالهی بودن این مذهب کفایت میکند. انچه امروز در حکومت شیعی شاهدیم ، تحت حاکمیت هیچ ایده ای چنین فجایعی رخ نمیداد. چگونه ممکن است خداوند در علم و عدالت و قدرت مطلق راضی به استفاده بندگانش از شیوه های اهریمنی در مقابله با مخالفان باشند درحالیکه اگر اراده کند اثری از جهان باقی نمی ماند. رهبران ماندگارطلب ایران، کشتی کشور را بر امواج تبلیغات و اقدامات نادرست و کذب هدایت و غیرالهی هدایت میکنند و زمانی فرا میرسد که قادر به تامین هزینه عوامل بیشمار داخلی و خارجی نخواهد بود و مردم فوج فوج از اسلام برائت میجویند و بشریت در گردابهای هولناک غیرقابل کنترل غرق خواهد شد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار