مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کرمانشاه:
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت: متصل شدن شهر حمیل(شهرستان اسلام آباد غرب) به شبکه یکپارچه خدمات الکترونیک شرکت آبفا استان اهالی این شهر می توانند تمامی خدمات الکترونیکی در حوزه آب و فاضلاب را در شهر خود دریافت نمایند.
کد خبر: ۱۰۲۶۷۹۶
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۶ 05 February 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه علیرضا کاکاوند اظهار کرد: این شرکت در راستای نیل به اهداف شعار دولت الکترونیک، افزایش رضایتمندی مردم و سرعت بخشیدن به ارائه خدمات اقدام به گسترش خدمات الکترونیک خود در سطح استان نمود.

وی افزود: در همین راستا و با توجه به نیاز اهالی شهر حمیل از توابع شهرستان اسلام آبادغرب به دریافت خدمات الکترونیک مرتبط با شرکت آب و فاضلاب در شهر خود، همکاران دفتر فناوری اطلاعات شرکت به منظور کاهش هزینه های مشترکین گرامی اقدام به اتصال شبکه الکترونیک این شهر به شبکه یکپارچه شرکت نمودند. تا اهالی بدون نیاز به حضور در شهر اسلام آباد غرب خدمات شرکت آبفا را دریافت نمایند.

وی در پایان تصریح کرد: حرکت به سوی دولت الکترونیک از سیاست های اجرایی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه جهت تکریم ارباب رجوع و یکپارچگی خدمات می باشد و بی شک تحقق این امر، رضایتمندی مردم را به دنبال خواهد داشت به همین منظور شرکت آبفا استان تمامی تلاش خود را در راستای دستیابی به این مهم به کار خواهد بست.

بخش حمیل با ۶ هزار مشترک آب و فاضلاب و جمعیتی بالغ بر ۱۷ هزار نفر در ۳۰ کیلومتری شهر اسلام آباد غرب قرار دارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار